Smart wandlamp draadloos

homey homies, ik ben op zoek naar een draadloze smart wandlamp.
Ik vind online overal wel draadloze wamdlampen (met USB en accu, of batterijen) en ook allerlei smart wandlampen op netstroom maar de combi vind ik maar niet.
Ik zoek het design van de zwarte vierkante Qube lampjes met boven en onder stralen het liefste, maar alle ideeen zijn welkom!

Je mag het nog een keer proberen als de mensheid ware draadloze spanning heeft ontwikkeld. :see_no_evil:

Wat jij wilt is fysiek gewoon niet mogelijk tenzij je of elk uur de batterij wil gaan wisselen, of zo weinig licht willen hebben dat het totaal geen nut heeft het een lamp te noemen, of de lamp 1 meter bij 1 meter groot is, en dus 50 kilo weegt vanwege de batterij.
Ook het opladen met een zonnepaneeltje zal niet lukken aangezien ook die niet genoeg produceren tenzij deze zo groot wordt dat het te lelijk wordt. (IE: de stralers die nu een zonnepaneeltje hebben, gaan alleen aan op beweging, en ook die houden het soms niet vol in de winter voor een hele avond.)

Ik begrijp dat je een batterij gevoede ‘slimme’ wandlamp zoekt.
Ik ken alleen de oplaadbare draagbare Hue lamp, deze kan via Bluetooth bediend worden, en via de Hue bridge “en brandt tot wel 3 uur” (m.a.w. die is in de praktijk na 1 uur al leeg).
Geen specifieke wandlamp, verder weet ik ook niets eigenlijk.

er zijn legio lampten te vinden die draadloos werken en op te hangen zijn, zoals deze:

gezien het feit dat er ook bijvoorbeeld zigbee devices zijn die op een knoopcel werken, is het toch niet raar dat een combi hiervan ook zou kunnen bestaan?

thanks, die had ik ook gezien, maar het betreft idd een plek op de muur waar geen bekabeling naartoe loopt.

Bij constant gebruik gaat de lamp tot 10 uur mee

Of terwijl ook die gaat maar 10 uur mee op een volle batterij lading, op 7 watt verlichting, en dan hoeft hij nog niet eens smart te zijn.

Die buttoncel apparaten zijn vaak alleen zenders en kunnen dus 99% van de tijd slapen, en worden alleen wakker om wat te versturen wat dus bijna geen stroom verbruikt.
Een lamp zal 24/7 moeten luisteren, aangezien bijv. 1x per uur wakker worden ook maar raar is (je zou maximaal 1 uur moeten wachten alvorens je lamp aan gaat).

Ook die Hue lampen heten met een reden “accent verlichting”, dus alleen voor accent omdat ze niet bijster vel zijn.

dat klopt, maar mijn vraag is dan ook niet voor een lamp die lang mee gaat, maar een die draadloos en smart is :slight_smile:

maar ik ga maar eens een andere oplossing bedenken geloof ik… thanks allemaal