Sirene via google nest speakers

goede middag ik ben bezig met een flow te maken als het alarm afgaat dat er een sirene mp3

over google luidsprekers gaat (maar dit stop al na 1 a 2 sec terwijl het bestand meer als een minuut is)

dit is mijn flow

en alleen die eerste kaart?

ik wilde eerst deze flow maken en dan later deze flow koppelen aan het alarm instelling

of beging ik verkeerd

Ik ben gewoon benieuwd wat dit doet, zonder die tweede kaart.
image

dit is voor mij een test dat als de flow gestart word dat er een mp3 sound word afgespeeld op een google luidspreker

in het eerste bericht kun je het horen

en?

als ik op start klik speel er een sirene af alleen niet het hele bestand het stopt na 2 seconde

en die 2de kaart snap ik niet wat je bedoel ?

en als ik het anders moet doen hoor ik het graag natuurlijk

Hier werkt het met één kaartje, Cast geluids URL …
Dus ik wil weten of het aan jouw tweede Action ligt.
Of het ligt misschien aan een andere Flow,
maar leek me het handigst eerst dat tweede kaartje uit te sluiten.

misschien dat ik het verkeerd begrijp of doe maar hierbij het 2de kaartje

Nee,
het tweede kaartje in je eerste Flow / eerste screenshot.
image

Maar hier werkt het inmiddels zit mijn vriendin hier ook tegen plafond.

Hier werkt het met en zonder tweede kaartje, meer dan een paar seconden!
ik heb trouwens geen iets meer dan minuut getest, het zijn er m.i. 75 (minuten, of meer dan 5 kwartier…)

ik heb het nu getest op mijn nest hub en daar werk het op idd

maar ik heb nog een harmankardon speler en daar werk het niet op dan zal het daar aan liggen

maar ik kan wel op die harmankardon muziek spelen gecombineerd met alle ander nest hub’s in mijn huis

Gaat dit niet over “Sirene via google nest speakers”

nee want daar werkt het gewoon op.
alleen als ik het zelfde doe met de harmankardon dan werk het niet, terwijl ik ook andere flows heb die ingesteld staan op de harmankardon en dat werkt wel

of zou deze link het tegen houden

Geen idee maar je start een topic genaamd:

en het gaat er uiteindelijk over dat je harmankardon geen audio cast kan spelen en na 1 á 2 seconden stop.

2 Likes

Het bestand is ook ruim 57 MB.
Weet niet of dat ook een probleem kan opleveren met afspelen.

Ik heb het getest met Google Nest speakers bij mij maar lengte of grote is geen probleem voor de Nest zover als ik het aan als kon horen.
Ik kon ook doorspoellen naar wat ik wilde tot in de laatste minuut…
Cornelisen lijkt me ook eentje die dat wel getest heeft met een Google speaker
Maar Topic Starter heeft geen Google maar een Harman Kardon. Ik denk dat daar het probleem ligt, lijkt wel of die zijn gebruikers wil beschermen teger deze kwelling.
Dat kan in specifiek deze stream zitten, als bijvoorbeeld 5e van Beethoven in mp3 het wel doet…

1 Like