Samsung tv app, commandos aanmaken

Ik gebruik Samsung tv app. Ik zie daar een dan flow kaart verzend ‘commando’. Hoe kan kan ik commando aanmaken?

Nu kan ik alleen commando’s zoeken maar er zijn er geen beschikbaar.

Iemand? Ik ben nog vrij nieuw met homey. Kan me voorstellen dat het misschien heel eenvoudig is maar ik kan het nergens vinden…

Welke app gebruik je?

Bij de Samsung smart tv app was er geloof ik een lijst. Dus als je op het lege vlak drukt.

Mijn Samsung tv wordt op dit moment gerepareerd, dus ik kan het niet voor je testen.

De ‘Samsung tv’ app van Athom. Als ik op dat lege vlak klik opent hij een lege lijst… dus kan helaas niets selecteren…

Ik zie inderdaad dat er 2 zijn.
Deze kan je beter gebruiken:

Alleen power on en off werkt nooit zo goed met de tv, omdat hij soms gaat updaten of dergelijk. Je kan dan het beste een slimme stekker met stroom meting ertussen zetten.

Ah ik zie dat de athom app via infrarood werkt en die ik stuurde via de Smartthings api

Ja die app had ik ook gezien, alleen hebben wij een tv uit 2012… Dus weet niet of het daarmee gaat lukken, zal het eens proberen.

Als het mogelijk is om hem te verbinden met Samsung Smartthings dan lukt het anders niet. (Dacht ik)

Dat lukt me helaas ook niet… Kan de televisie wel besturen via iPhone app MyTifi, kan ik daar nog wat mee denk je?

Nee die app ken ik niet

Ok jammer. Bedankt voor het meedenken in ieder geval!

1 Like