Radiobuttons?

image

Heisan, jeg er ny her. Pensjonert «nerd» :nerd_face: som begynte med «dette» i 1995.

Ble lei av det gamle systemet og syntes tanken på 1 box fra produsent i Europa fristet. Har lagt inn lys og har god kontroll på det.

Så langt bra, men…

«Checkbox eller radiochoice» - finnes ikke det?

Vil gjerne ha «valg» hva som skal skje, hvilken tv-kanal etter Dagsrevyen er over.

Dashboard, hva anbefales der? Må si jeg var litt skuffet over at det ikke fantes. Men håper på innspill slik jeg slipper å lete selv.

Takk.

Hva mener du med dette? Hva er formålet?

Er flere å velge i, men smaken er som baken. “Dashboards” er en god prøveklut mener nå jeg, den er her: Dashboards App for Homey | Homey

Takk for svar, hører ofte på radio og da er nyhetene hver time viktige.

Vil gjerne kunne velge hva «Sonos» skal gjøre etter 3 min., har i dag (gammelt system) valg som:

P1
P2
P3
MP3
P4
Skru av
Osv.

Skal sjekke ut dashbordanbefalingen din. :+1:

Jeg har laget en komponent for radio (Laget med DeviceCapabilities), hvor jeg forteller hvilken nettadresse som skal spilles på utstyr jeg har som er chromecast-kompatibelt. Så det du er på jakt etter, er mulig, om sonos du har er kompatibelt med Homey.

1 Like

Takk for tipset @Marius_Stensrod

Bruker Sonos, ville helst funnet en enkel måte og legge inn «valgene» på. Slik at jeg har full kontroll. :+1: