Radio Luisteren op de Homey speaker?

Hallo ik heb een vraag ik probeer via een schakelaar de radio app te laten afspelen op de interne speaker van Homey. Kan iemand mij vertellen het liefst laten zien via een flow hoe ik er voor kan zorgen dat Homey radio afspeelt met zijn eigen speaker met de app Radio van Bas van den Bosch?
Ik heb er 1 radio station (Radio 2) in staan maar kan nergens vinden dat Homey de app aan moet aanspreken of moet afspelen op welke speaker dan ook.
Ik ben over op versie 2.0 misschien nog handig om te weten.

Ik kan dat wel :slight_smile:

In Homey 2.0 kan dat helaas niet meer. Je kan alleen chromecast etc gebruiken. En dlna als @jreenen een dezer dagen de app zover heeft. Ik heb een bug-melding ingediend bij Athom, om ze inzicht te laten krijgen in vraag is het verstandig dat meerdere mensen dit doen:
https://support.athom.com/hc/nl/requests/new

Dank voor de info ik heb een verzoek neer gelegd ben benieuwd of je hier wat van terug hoort.

Zou zeker een fijne toevoeging zijn. Dus hoop dat de feature terug komt. Heb het verzoek ingedient.

Feedback on my request to athom
Request “Noticed my Homey was updated to version 2.0.2. However I cannot invoke the radio app while creating an action in a flow.”
I received an answer:
" Thank you for the additional information. However, this issue concerns an app that is not developed by us, but by a developer in our community. You can contact the developer of this app via the Appstore. Please report this issue to this developer so he is aware of this issue.

:joy: I’ll contact them :joy:

Athom just told me we shouldn’t be expecting this back in the future…
Helaas, Athom geeft aan dat we niet dit niet terug moeten verwachten…