Raar fenomeen met images in de google nest mini

Ik heb een homey early 2016 V4.0.0, foscam app V2.1.3 en chromecast app V5.0.25.

2 foscam camera’s die foto’s maken en 2 google nest mini’s in badkamer en op toilet die muziek casten als er iemand in die ruimte is.

Als ik in homey developer ga kijken en ik kijk dan naar images dan zie ik daar 6 foto’s staan.

Als ik naar mijn 2 google nest mini,s ga kijken zie ik onder images die zelfde 6 foto,s staan maar dan tientallen keer de zelfde foto.

Ik heb dus eerst de apps foscam en chromecast herstart om de foto,s kwijt te raken, de 6 foto’s onder images die staan er nog steeds de foto,s van de 2 google nest mini’s staan er ook nog steeds.

De homey heb ik toen maar herstart en toen waren de foto,s weg bij de mini,s, bij images stoned de 6 foto’s er nog steeds

Even later keek ik nog eens bij de mini’s en daar kwamen de foto’s weer.

hoe komen die foto’s nu bij de mini’s te staan, maar mijn vraag ik hoe kan ik voorkomen dat ze er niet meer komen te staan, als het er erg veel worden zal het een gehuegen problem voor de homey kunnen zijn.

Fred

Bij voorbaad mijn dank als iemand een oplossing heeft.

Groetjes,
Fred

Beste mensen.

heb onze foscam camm voorhuis die moet een snapshot doorsturen naar de Google nest hub bij trigering stuurd dit naar de Nest maar zie niet de snapshot van de camm maar alleen de gekleurde ring van Homey… wat gaat hier fout
Met Telegraaf kun je ook beelden door sturen naar je Telegraaf krijg daar ook de ring te zien. wie kan mij helpen
met vriendelijke groet Paul Schoenmaker