Problem med Homeyappen

Hej
Jag kommer inte Ät min Homey pro (2023) via appen (oavsett iOS eller Android), bara via webbgrÀnssnittet. Tips nÄgon?
Historik: Hade en Homey pro (2023) som blev utbytt pga att den blev deformerad undertill. Den nya jag fick Àr konfigurerad via en sÀkerhetskopia frÄn den första. KrÀvdes en ÄterstÀllning för att fÄ det att fungera. Allt fungerade i ca en vecka. Sedan ca tvÄ veckor tillbaka kan jag inte komma Ät Homeyn via appen. Den gör ett tappert försök men visar sedan att den inte kan ansluta. Fungerar dock via webben/webbappen.
Kör Deco-mesh som nÀtverk. Har stÀngt ner 5 GHz-bandet, har tagit bort mesh, satt hög prio i nÀtverket.
Mycket tacksam för tips.
Mikael

Du kan ju prova och logga ut frÄn Homeyappen i mobilen.
LÀste nÄgonstans att det hjÀlpte mot nÄtt wifi problem.
Kommer inte ihÄg pÄ rak arm vart jag lÀste det, har sjÀlv en HP2019 och tÀnkte köpa nya HP2023.
Men jag tycker att det Àr lite för mycket barnsjukdomar fortfarande.
Fast det Àr ju bara folk som har problem som skriver sÄ andelen som krÄnglar kanske Àr liten.
Och Äterkoppla gÀrna dÄ andra kan dra nytta av dina problem. Lycka till hoppas det löser sig.

MÀnniskor Àr mer benÀgna att skriva om problemen de har Àn om allt fungerade som det ska.
Jag hade lite problem nÀr jag uppgraderade frÄn HP16 i mitten av förra Äret, men nu det har funkat bra rÀtt lÀnge.

Ja det Àr vÀl dax att köpa HP 2023.
LÀste i nÄgon trÄd att man kunde köra bÄde 2019 och 2023 och koppla ihop dom.
Och dÄ kan man ju ha det bÀsta av 2 vÀrldar :smiley:

Ja, med dessa appar.
Men man skulle kunna uppnÄ liknande funktionalitet med homeys webhooks.

Ja dessa har jag kikat lite pÄ, Men tack för att du tog dig tid :smiley:
Var denna trÄden jag hade sett, men vet inte om det Àr för krÄngligt. Om det kör ihop sig.