Ny Homey PRO

Hei, er det noen som har fÄtt sin nye Homey PRO (Early) ennÄ? Jeg skulle fÄtt min forrige uke og nÄ er det midt i uken etter?

Hei ikke fÄtt den bare fÄtt sendings bekreftelse og den kom i dag.

SÄ fint, da skjer det noe. Jeg har ordre nummer 57xxx sÄ da skal jeg vel fÄ en bekreftelse snart.

Da kom bekreftelsen pÄ at den er sendt til meg ogsÄ. Ser frem til Ä utforske nye Homey PRO

1 Like

Noen som har fÄtt den enda? Syns det tar skrekkelig lang tid. Det er vel Posten som tar over her i Norge, men har aldri opplevd at DHL er sÄ trege i utlandet

jeg har ikke fÄtt den, men den dukket plutselig opp i posten appen med videre tracking der og at de har fÄtt den, men ikke noe etter det .

Jeg bruker en app som heter Packages som plutselig viste at Posten hadde fÄtt den inn for sporing, men det eneste Posten vet er at den er sendt til Norge.

StÄr vel pÄ toll-lageret og stÞver ned, begynner Ä frykte at den kan bli stÄende til neste uke

ahh det er bra deb er pÄ vei, men jeg er redd samme som deg at den stÄr blir stÄende pÄ ett eller anne toll lager Ä stÞver ned ja hehe

Flere dom fikk beskjed i dag om 3-4 uker fosinkelse pÄ grunn av strÞmadapter? Virler som om det er mye dÄrlige unskyldninger fra Athom om dagen??

De sa vel ikke at det ble flere ukers forsinkelse pÄ Homey Pro men at strÞmadapteret ikke leverte nok strÞm og de ville ettersende et nytt. i mellomtiden kan vi bruke et annet med USB C.
Jeg skjÞnner ikke all sutringen da vi viste at dette var et Beta produkt som kommer nÄr det kommer. Jeg gleder meg i hvertfall :slightly_smiling_face:

Det gjelder i alle fall for de som allerede har fÄtt sin Homey, eller som har sin pÄ vei gjennom Norges tydeligvis ekstremt trege postsystem. Tror de som er i neste batch mÄ vente litt ekstra, imens fÞrste fÄr ettersendt. Stemmer ikke det?

Fikk min i dag.
Ble sendt 17.03, i Norge 21.03, fremme lokalt i dag 24.03.
Ikke fÄtt koblet opp ennÄ, mÄ se litt pÄ hvordan en migrerer fra 1019 Pro fÞrst.

Etter at min Homey Pro har tilbrakt store deler av forrige uke samt helgen pÄ toll-lageret. Har den blitt sent i retur uten annen forklaring enn « Undeliverable».

SĂ„ da blir det vel nye 5 mĂ„neder ventetid fĂžr Athom forsĂžker Ă„ sende den pĂ„ nytt🙄

SÄ i ei facebook gruppe at flere opplevde nettopp dette, men det stemmer visstnok ikke, og den vil ankomme snart. HÄper det stemmer i ditt tilfelle ogsÄ

Kasta meg pÄ Facebook gruppen og fikk der tips om Ä legge sendingsnummeret i Posten sin sporingsfunksjon. Der fikk jeg opp mer korrekt informasjon, sÄ pakken er ferdig tollbehandling og heldigvis fortsatt pÄ veg til meg. :tada:
Takk for tips :smiling_face:

Jeg fikk min lĂžrdag 25.03. MĂ„tte sende inn “tollpapirer” fĂžr den ble ferdigbehandlet da det ikke var lagt med noen kvittering i sendingen. Sendte inn kvitteringen som var registrert pĂ„ Homey kontoen min og etter det gikk ting ganske raskt.

Veldig fornÞyd sÄ langt, men jeg har ikke hatt Homey tidligere.

Jeg fikk samme beskjed 27. Mars, men Posten gidda ikke behandle det fĂžr i dag tidlig. De sendte mail og ba om kontoutskrift, selv om de hadde full faktura og annen dokumentasjon direkte fra Athom, noe jeg ikke har gitt dem. Tollvesenet i dette landet er et mareritt

Min ankom Lþrenskog i dag etter 12 dager som “sendt fra avsenderland”. I morgen blir kanskje en fin dag :slight_smile:

1 Like

Det gÄr Äpenbart tregt i Norge :sweat_smile:, men kommer frem til slutt :

Endelig kom den. Postoppkrav pÄ 850,- (ca)