Ny Homey PRO

Hei, er det noen som har fått sin nye Homey PRO (Early) ennå? Jeg skulle fått min forrige uke og nå er det midt i uken etter?

Hei ikke fått den bare fått sendings bekreftelse og den kom i dag.

Så fint, da skjer det noe. Jeg har ordre nummer 57xxx så da skal jeg vel få en bekreftelse snart.

Da kom bekreftelsen på at den er sendt til meg også. Ser frem til å utforske nye Homey PRO

1 Like

Noen som har fått den enda? Syns det tar skrekkelig lang tid. Det er vel Posten som tar over her i Norge, men har aldri opplevd at DHL er så trege i utlandet

jeg har ikke fått den, men den dukket plutselig opp i posten appen med videre tracking der og at de har fått den, men ikke noe etter det .

Jeg bruker en app som heter Packages som plutselig viste at Posten hadde fått den inn for sporing, men det eneste Posten vet er at den er sendt til Norge.

Står vel på toll-lageret og støver ned, begynner å frykte at den kan bli stående til neste uke

ahh det er bra deb er på vei, men jeg er redd samme som deg at den står blir stående på ett eller anne toll lager å støver ned ja hehe

Flere dom fikk beskjed i dag om 3-4 uker fosinkelse på grunn av strømadapter? Virler som om det er mye dårlige unskyldninger fra Athom om dagen??

De sa vel ikke at det ble flere ukers forsinkelse på Homey Pro men at strømadapteret ikke leverte nok strøm og de ville ettersende et nytt. i mellomtiden kan vi bruke et annet med USB C.
Jeg skjønner ikke all sutringen da vi viste at dette var et Beta produkt som kommer når det kommer. Jeg gleder meg i hvertfall :slightly_smiling_face:

Det gjelder i alle fall for de som allerede har fått sin Homey, eller som har sin på vei gjennom Norges tydeligvis ekstremt trege postsystem. Tror de som er i neste batch må vente litt ekstra, imens første får ettersendt. Stemmer ikke det?

Fikk min i dag.
Ble sendt 17.03, i Norge 21.03, fremme lokalt i dag 24.03.
Ikke fått koblet opp ennå, må se litt på hvordan en migrerer fra 1019 Pro først.

Etter at min Homey Pro har tilbrakt store deler av forrige uke samt helgen på toll-lageret. Har den blitt sent i retur uten annen forklaring enn « Undeliverable».

Så da blir det vel nye 5 måneder ventetid før Athom forsøker å sende den på nytt🙄

Så i ei facebook gruppe at flere opplevde nettopp dette, men det stemmer visstnok ikke, og den vil ankomme snart. Håper det stemmer i ditt tilfelle også

Kasta meg på Facebook gruppen og fikk der tips om å legge sendingsnummeret i Posten sin sporingsfunksjon. Der fikk jeg opp mer korrekt informasjon, så pakken er ferdig tollbehandling og heldigvis fortsatt på veg til meg. :tada:
Takk for tips :smiling_face:

Jeg fikk min lørdag 25.03. Måtte sende inn “tollpapirer” før den ble ferdigbehandlet da det ikke var lagt med noen kvittering i sendingen. Sendte inn kvitteringen som var registrert på Homey kontoen min og etter det gikk ting ganske raskt.

Veldig fornøyd så langt, men jeg har ikke hatt Homey tidligere.

Jeg fikk samme beskjed 27. Mars, men Posten gidda ikke behandle det før i dag tidlig. De sendte mail og ba om kontoutskrift, selv om de hadde full faktura og annen dokumentasjon direkte fra Athom, noe jeg ikke har gitt dem. Tollvesenet i dette landet er et mareritt

Min ankom Lørenskog i dag etter 12 dager som “sendt fra avsenderland”. I morgen blir kanskje en fin dag :slight_smile:

1 Like

Det går åpenbart tregt i Norge :sweat_smile:, men kommer frem til slutt :

Endelig kom den. Postoppkrav på 850,- (ca)