Nieuwe functie batterij status, maar niet overal

Honey heeft een update uitgebracht met verbetering van batterij statussen. Zo is nu mogelijk om bepaalde batterijen uit te sluiten van monitoring

Echter als ik batterijen uitsluit, dan zie ik ze nog in batterij status wingedjes verschijnen.
Doe ik iets fout? Of zijn deze wingeds nog niet aangepast mbt de nieuwe functies. Of vergeten?

En heeft iemand een optie, om deze batterijen in een wingeds ook uit te sluiten, zidat ze niet zichbasr worden, iedere dag.

Welk scherm is dat?

Want als ik in de mobiele app batterijen uitsluit, volgens de uitleg, dan verdwijnen ze ook:

Dit is bij het maken van een winged. Dan sluit hij apparaten in batterij status, welke zijn gedeactiveerd als niet monitoring,

toch zichtbaar

Ik kan gewoon aangeven welke ik in de widget wil zien.

Het geldt, tot nu toe, enkel voor de mobiele app. Niet voor het Dashboard of -widgets.
Da’s op zich niet helemaal te volgen logica.

Je zou een verzoek kunnen doen bij support, en een voorstel posten in deze forum categorie

of hier (Engelstalig):

Dat klopt Tom, da’s de andere batterij widget.

Het probleem is dat de “Low Battery” widget (linker widget) de uitgesloten batterijen evengoed laat zien.
Deze widget heeft geen keuze mogelijkheid, maar sorteert zelf van leeg naar vol, en laat dan de 2 “leegste” batterijen zien

1 Like