NEO Coolcam 3 weg touch switch instellingen (Command class?) Pro

Hi,

Recent een viertal van deze switches binnengekregen en aan het installeren geslagen.
Nu loop ik tegen het volgende fenomeen aan:

alle 3 de uitgangen kan ik schakelen via het fysieke touch gedeelte (prima)
idem via de app en web interface (prima)

Als ik een flow maak die de volgende handeling uitvoert : Als schakelaar 3 aan gezet wordt β†’ zet dan muurplug aan, werkt dit prima in de app en web interface.
Als ik echter willekeurig welke van de 3 schakelaars fysiek aanzet gaat altijd de muurplug aan en dat is natuurlijk niet de bedoeling!

Nu krijg ik het gevoel dat dit probleem te maken heeft met de command class instellingen maar daar kan ik niets over terugvinden op het forum.
Ik zie bij de geavanceerde instellingen bij Associaties de volgende instelling:

Groep 1: 1
Groep 2: 1.1
Groep 3: 1.1
Groep 4: -

Dit lijken mij de 3 fysieke schakelaars.

Wat ik graag zou willen bereiken is dat de middelste schakelaar (Groep 2?) alleen een fysieke last schakelt en de andere twee schakelaars iets anders, apart van elkaar.

Heeft er iemand een idee hoe ik dat voor elkaar kan krijgen?

Elke hulp is welkom!!

Kan je bij het kiezen van knop 1 alleen maar kiezen voor knop 1, 2 of 3 en daar heb je geen andere funktie die je ook nog kan kiezen.
Bij sommige merken kan je kiezen voor β€œknop” of β€œscene”.

Ik kan het niet testen, ik heb die knop niet in mijn bezit.

De switch wordt toegevoegd als 3 aparte schakelaars.
Bij het maken van een flow kun je per switch alleen kiezen uit: aangezet of uitgezet.
Scenes, zoals bijvoorbeeld de remotec afstandsbediening zijn er niet.

Het probleem zit m.i. aan de associatie kant aangezien ik met de flows niet tegen hetzelfde probleem aanloop.

Dan heb ik helaas verder geen idee hoe dit op te lossen.

Dank je voor het meedenken.