Na reset Homey Pro blijven oude flows werken

Hallo,

Mijn Homey Pro heb ik afgelopen week moeten resetten omdat de Homey niet meer goed werkte.
Ik heb de Homey helemaal gereset waarbij er geen apparaten en Flows gekoppeld waren.
Nu blijkt echter dat er een aantal oude flows (waaronder lampen in woonkamer aan na zonsondergang) gewoon is blijven werken. Ik kan ze echter niet aanpassen of verwijderen omdat ze niet tussen de flows staan. Kan iemand me wellicht uitleggen hoe ik deze flows alsnog kan uitzetten?

Groeten,

Bernd

Allereerst welkom op de Homey Community!

Lees de Welcome to the forum! post hier om er zeker van te zijn dat je op de hoogte bent van de forumregels.

Welkom op het forum

Dit topic is verplaatst naar het Nederlandse deel van het forum, graag je aandacht voor het kiezen van de juiste categorie/taal.

Wanneer je problemen hebt met de Moderatie acties neem dan gerust contact met mij of een andere moderator op via een Prive bericht.

Al geprobeerd wat er gebeurt als je de Homey een dag of twee spanningsloos maakt?

[Tip] Problemen met Homey?

Je geeft niet veel info dus lees bovenstaande even en probeer mijn tip.

Ik gok op een HUE of IKEA Hub, KAKU ICS of welk ander apparaat dat je lampen aanstuurt maar ja er zijn er zoveel en als Homey ge-rest is, of uit is … maarja glazen bol kapot en je verteld niet zo veel…

Dank voor je reactie. Ik heb de Homey Pro 2023 nu van stroom en probeer dan 48 uur later of het geholpen heeft.

Mocht het niet zo zijn dan zal ik een meer uitgebreide vraag stellen zoals beschreven wordt in de link die je doorgaf (dank daarvoor)

Groeten,

Bernd

Als die lampen dan nog steeds aangaan in de komende 2 dagen dat Homey uit staat, worden ze “dus” niet door Homey aangestuurd.

Anders klinkt het i.i.g. als dat je je Homey niet echt naar fabrieksinstellingen had gereset (pin meer dan 30s indrukken).

Of, wat mij ook nog steeds wel eens overkomt: een vergeten (test)flow die nog steeds vrolijk zijn werk doet.

1 Like

Ook zo’n “Duhh”. moment : in een advanced flow een ‘tijdelijk’ buiten beeld (rechts of naar onderen) geschoven flow-string…

1 Like