Multipulsdrukker vs Fibaro dimmer 2 vs Homey

Mensen ik ben een beginner en ik probeer het aan te sluiten maar ik wil toch even jullie hulp inschakelen.

Ik heb een Jung Multipulsdrukker enkel (531-41U) welke ik via de Fibaro Dimmer 2 domme verlichting wil laten aansturen. Daarover heb ik 3 vragen:

  1. Hoe moet ik de pulsdrukker aansluiten op de fibaro dimmer? (zie bijgevoegde afbeelding met vraagtekens en letters in rood)
  2. Ik heb de Fibaro dimmer 2 direct verbonden met Homey Pro. Kan ik dan wel een multipulsdrukker programmeren zoals ik heb bedacht (zie bijgevoegde afbeelding 'doel) of moet ik een Fibaro Home Center aanschaffen zodat ik met de Fibaro App kan instellen?
  3. Elders in huis wil ik dezelfde opstelling gebruiken maar dan om Hue lampen aan te sturen. Moet ik dan alles hetzelfde aansluiten maar dan zonder de zwarte schakeldraad naar de lampen?

Alvast ontzettend bedankt!

Gr Huub

Sx naar B
S1 naar A
S1 naar D
Zoek even met google naar:
image
daarin staat ook de aansluiting ende verdere settings mogelijkheden:
image

Thanks voor de hulp. Ik moet het morgen even testen. Maar denk je dat ik de Fibaro Home Center moet aanschaffen of heeft Homey ook deze instellingsmogelijkheid?

Heb je de handleiding al gedownload zoals @JPe4619 heeft aangegeven?
Daarin staan de mogelijke instelling die je kan doen met een Fibaro dimmer.
Homey kan voor zover ik weet RAW commando’s sturen , mocht het nodig zijn, naar de Fibaro dimmer met de benodigde instellingen.
Dus misschien ook met de instellingen die jij nodig hebt.

Zoals Mike al aangeeft, kan Homey alle instellingen ook doen, deels via advanced setting, maar alle parameters kunnen ook d.m.v. RAW commando’s worden ingesteld.

Als je de Fibaro paired met de Homey, kun je bepalen welke instellingen genoemd in de handleiding ook in Homey doorgevoerd kunnen worden in de advanced settings. Hopelijk zitten de instellingen die je nodig hebt ook daarbij.