Meerdere Google nest mini’s koppelen aan Homey?

Heb nu op elke slaapkamer een nest mini staan, zodat de kids hun eigen zaken kunnen bedienen, met de stem.

Nu heb ik twee vragen waar ik met de zoekfunctie niet uitkom (mogelijk kan ik deze hier niet stellen, omdat ze meer Google gerelateerd zijn):

1. Kan ik nu ook ‘bellen’ van de ene mini naar de andere? Of beneden via de Google home ‘bellen’ naar de andere op de slaapkamer van één van de kids? Met bellen bedoel ik of ik kan praten van de ene naar de andere, soort van walkietalkie.

2. Kan ik nu elke mini ook weer op zijn eigen spotify account aansluiten? We hebben een family abonnement, dus iedereen heeft zijn eigen account. Alleen op de Homey staat denk ik juist mijn acccount aangemeld

Als ik zoek op internet, vind ik alleen dat dit kan als je elke mini met een eigen Google account installeert en dan apart laat functioneren. Alleen zijn de kids daar nog te jong voor, via Google Home kan ik met hun account ingelogd geen Nest Mini toevoegen.
Maar stel dat ik de leeftijden van die account verhoog, boven de 16 jaar, en als ik dan elke mini zou koppelen aan zijn eigen Google Home, zou ik dan al die verschillende mini’s dan kunnen koppelen aan mijn centrale Homey, zodat zij alles kunnen bedienen wat al ingesteld was (zoals het nu is)?