Homey Pro & Google Nest Hub

Hallo, is het mogelijk om meerdere Google Hub’s te verbinden met dezelfde Homey pro en heeft die dan dezelfde mogelijkheden om de Homey te bedienen?

Welkom Nico,

Ik zou niet weten waarom niet. Via de Chromecast app kun je zoveel chromecast compatible apparaten koppelen als je wil.

Ik begrijp niet goed wat je hier nu bedoelt, NIco.
Qua bedienen denk ik dan (jij ook?) aan dashboards als homeydash.com o.i.d., welke je kunt casten naar de hubs. Dan kun je Homey bedienen vanaf al die hubs.

Beste Peter,

alvast bedankt voor het antwoord.
De bedoeling is om op 2 verschillende plaatsen in het huis een Google Hub te plaatsen . Momenteel heb ik er 1 en die is verbonden met de Homey via de Google Home App. Via de tab “Bediening voor in huis” op de hub kan ik nu alle apparaten die verbonden zijn met de Homey bedienen.
Alvorens een 2 de hub aan te schaffen had ik graag geweten of ik nu op dezelfde manier (Google Home App) een verbinding met de Homey kan maken met als doel alle apparaten verbonden met de Homey via beide hubs te bedienen.
Alvast bedankt,
Nico

1 Like

Alle Nest Hubs worden gekoppeld aan je Google account. Zolang je ingelogd bent met hetzelfde Google account kun je op alle hubs dezelfde apparaten bedienen. Dat wordt door Google vanzelf gesynchroniseerd.

Zelf heb ik er 4 in huis en het werkt allemaal prima!

2 Likes