@ Undutchable,
Welke raw commando’s gebruik jij om de sr6013 aan te sturen voor TuneIn?
Ik ben daar mee aan het stoeien (heb de lijst met protocol al gedownload).
De bedoeling is om d.m.v. virtuele schakelaars verschillende stations op TuneIn te kunnen afspelen.
Heb je mijn post hierboven gezien?
Of misschien is het inmiddels wel gelukt?
Om de 4 voorkeuze instellingen op mijn SR6013 te programeren en aanroepen door Homey lukt wel.
Probleem is: je hebt er maar “4”, terwijl TuneIn barst van de mogelijkheden.
Het mooiste is als je een URL kan casten naar de Marantz, dan kan google een virtuele schakelaar aanzetten die een flow bevat met de URL van een TuneIn station.
Ja, die 4 is wel heel weinig. Ik heb er gelukkig wel genoeg aan, maar het zou mooi zijn als dit ook anders kan.
Om dit topic effen terug op te rakelen…
Ik gebruik de Denon app om mijn Marantz aan te sturen (ik gebruikt eerst de HEOS app, maar daar lukte alles niet echt goed mee).
In een flow zet ik eerst het volume op een bepaald niveau, en wel met een vertraging van 5 seconden. Nadien zet ik de source op de juiste uitgang. En dan schakel ik over op Roon om mijn bron te kiezen (playlist, album, radio…) en dat blijk prima te werken.
Het volume in Roon kiezen werkt niet goed op de Marantz, wel op de Bluesound Pulse Flex 2i speakers
Johan
Ik gebruik zowel de Denon app als de Heos app.
Denon om de reciever aan te sturen en Heos om de (tot maximaal 100) voorgeprogrameerde TuneIn zenders met een flow op te roepen.
Werkt goed, ruime keuze mogelijkheden en er zijn best wel zenders met hoge kwaliteit, is even zoeken.
Ook is het mogelijk om een mix met TuneIn en web adressen te werken (alleen geef laatst genoemde tot nu toe geen info weer in de mediaspeler.