Ladda elbil specifika tider under vardagar

Hej

Jag har satt upp ett flow som laddar min elbil under de 4 billigaste timmarna mellan 22:00 och 06:00 nÀsta dag.

SÄhÀr vill jag fortsÀtta ha det förutom mellan fredag 22:00 och söndag 21:59 dÄ jag under helgen oftast har billigare elpriser under andra tider, hÀr fÄr jag sÀtta upp annat flow.

Kan nÄgon hjÀlpa mig med en lösning?

Du kanske vill visa ditt Flow vad du gjort hittills sÄ Àr det lÀttare att hjÀlpa till var du fastnat?
Du kan t ex anvÀnda datum villkor i AND-delen för att exkludera veckodagar och tidpunkter.

Mvh
Niclas

Jag gjorde om lite i mitt flow, tog hÀnsyn Àven till holidays som kan intrÀffa pÄ vardagar.

Nu ser det ut enligt bifogad bild och jag vet att det inte fungerar som tÀnkt.

Kort och gott vill jag att mitt flow ska köras sÄ min bil laddas hemma under de 4 billigaste timmarna mellan kl 22:00-06.00 sÄ lÀnge det Àr en vanlig arbetsdag imorgon.

SvÄrt att veta vad som Àr fel utan att veta vilket av villkoren som inte fungerar. Jag skulle rekommendera att anvÀnda Advanced Flow istÀllet. Det Àr lÀttare att felsöka vad som inte fungerar.
Annars skulle jag bryta ner det till mindre delar och sen haka pÄ ett villkor i taget för att reda ut vilket villkor som inte fungerar. Kanske ocksÄ 2 olika flows, ett för vardagar och ett för helger.
Loggning Àr ocksÄ ett tips. T ex Simple (Sys) Log.