Lad os kigge på flow

Den ser ok ud.

Jeg tænker du kan prøve at sætte med kun when presence, som du har nu, også then med notifikation til dig selv.

På den måde kan du teste om det virker. Virker det, så bygger du på indtil du bliver bremset.

Det er stærkt.
Jeg har rykket Athom Homey for sprog på dansk i appen. Jeg har tilbudt dem at oversætte. De siger de arbejder på det og vender tilbage når det skal testes.

Det bliver sku lidt spændende.

Det Lyder bare rigtigt fedt,kan man kun glæde sig til :+1:

Det virker Fint når jeg sender til mig selv

Så sæt dit And på og prøv igen.

Virker det, så kan du prøve at teste dit flow manuelt.

Det er gjort
Har sat its after sunset
Det virker fint
Har lige sat lys på det virker også

Tænker på om du er eneste bruger. Er du det så giver det sig selv. Men er du ikke det, så vil dit flow kun virker på den første som kommer hjem. Kommer vedkommende hjem før solnedgang, så vil det teknisk ikke virke, i det at dit flow er sat op til kun, at reagere på den første som kommer hjem og ikke på de andre efterfølgende.

Det er også det der er meningen
Det skal tænde ved den første der kommer hjem
Så kan jeg altid sætte sluk på

Kommer den første hjem før solnedgang?

Ikke i dag
Vi var først hjemme ved 20 tiden begge

Prøver og ser om det virker i morgen når vi kommer hjem

Tusind tak for hjælpen :+1::stuck_out_tongue_winking_eye:

Ja det er jo tydligt efter. Jeg har aldrig oplevet er flow som virker i test, men ikke i flow.
Homey har stabilt fat i din fibaro (du kan slukke og tænde manuelt)?

Jeg har styre min med smart presence og virtuel device.

Hej - relativt ny på Homey fronten :slight_smile: Er det rigtigt forstået at man aktivt skal vælge “hjemme” i Homey app’ for at flowet starter?

Hej og velkommen til.

Jeg har et flow oprettet med Smart Presence. Når min telefon hopper på Wi-Fi, så bliver jeg noteret som hjemme. Herefter starter alt magien.

Når jeg forlader hjemmet, så styre jeg det via appen Geofency og webhook, som notere mig som ude. Hvor diverse flows så starter.

Genialt - takker :slight_smile: