Korte broek aan

Komt de app terug “Korte broek aan” ?

Ik ben bezig om wat leuk flows te maken voor komend voorjaar en zomer. Het is lastig om dit te baseren op een barometer of zonlicht. De bestaande app “Korte broek aan” zou dit een stuk makkelijker maken.

Iemand die zich hier wil inzetten !?

Waarom een aparte app? Net zo makkelijk elke dag om dezelfde tijd Homey te laten checken wat de temperatuur wordt die dag (KNMI app) en ALS de verwachten temperatuur boven 23 graden (en eventueel geen regen) komt dan stuur melding of speel geluid af?

Een korte broek kan je ook aan als er een klein buitje komt halverwege de dag. Maar het is lastig om te bepalen hoe groot die bui zal zijn … ik loop al lang met het idee om een melding te creëren die mij vooraf aangeeft of het terrasjes weer wordt … een app als kortebroek.nl bestond al leek me handig om de flow simpel te houden

1 Like

Ah, ken de app niet :slightly_smiling_face:. Wist niet dat die er ooit was.

1 Like

Hoi! Is het mogelijk om deze app (Korte Broek) te updaten op niveau SDK3 t.b.v. Homey Pro 2023?

Ik heb deze ook al in de groep gevraagd of facebook, maar helaas heb ik nog niet iemand gevonden die dit kan/wilt.

Wel heb ik begrepen onlangs dat er ergens een beta versie bestaat, die het wel is, maar ik kan die niet vinden.