Kan mijn Dahua Recorder NVR4104 niet koppelen met homey Pro

Ik krijg steeds dit bericht wanneer ik probeer te koppelen.

Wie heeft voor mij de oplossing hoe ik dit wel voor elkaar krijg?

Precies hetzelfde hier.

Als je de Onvif camera app gebruikt, stel je je vraag het best in het speciale app topic. Dan leest de ontwikkelaar het in ieder geval ook.
Details vind je op de app pagina @ homey.app store.

Poort 554 is vrijwel altijd de RTSP poort, niet de ONVIF poort. Die is meestal 80, 8000 of 8080.

hallo robert,

heb van alles al geprobeerd, maar misschien kun jij mij het volgende uitleggen

-welke app ondersteunt mijn NVR Recorder?

-Ik heb het IP adres en inlog voor de recorder.

-Hoe deze dan in de Homey in te stellen?

Alvast bedankt voor je hulp.

mvg,

Erik

Ondersteunt je NVR wel ONVIF? Zo niet, dan kun je (uiteraard) de ONVIF app er niet voor gebruiken. Je zou dan in de Homey app store moeten kijken of er misschien een specifieke app voor jouw NVR is.

wat ik op internet zo lees ondersteund mijn NVR wel ONVIF

Dan zal het internet vast ook kunnen zeggen via welke poort. Bij sommige camera’s moet je overigens ONVIF eerst expliciet aanzetten, misschien dat dat bij jouw NVR ook zo is.

Ik heb mijn Dahua NVR 4108 gekoppeld via de ONVIF app. Ik heb op de NVR hiervoor een apart account aangemaakt. Bij de ONVIF app on homey heb ik geen poort nummer opgegeven. Hij maakt connectie en ik kan snapshots maken maar ik krijg geen live beeld. Ik kom dus een stapje verder maar ben er ook nog niet.

Ben benieuwd of je verder komt.

Hoe maak je een nieuw account op je nvr aan?

Ben nu niet thuis, dus kan niet even kijken. Maar uit mijn hoofd: Inloggen via het Dahua config tool. Zie manual https://dah6.com/R8DNLq