Heeft iemand ervaring om de KaKu 3 in 1 schakelaar te koppelen met de Homey Pro 2019?
De 3500 staat wel bij de apparaten in Homey, maar dat is volgens mij maar één schakelaar. Het zouden toch 3 opties moeten zijn om te schakelen, toch?
Aangezien ik deze ACM 3500-3 fysiek nogal ver weg heb ingebouwd. Het is veel werk om er aan te komen, daarom wil ik graag eerst weten wat ik moet doen om goed te koppelen.
Er zitten 3 aanmeld knoppen op. Je zal hem dus 3x aan moeten melden, lijkt me. Vandaar dat je bij de flowkaarten geen kanalen ziet.
Aangezien je ACM-3500 nu met een afstandsbediening gebruikt neem ik aan, kun je ook aanmelden zonder de aanmeldknoppen te gebruiken maar met “copy from remote”.
Dank voor je snelle antwoord. Ik bedien de 3500 met de draadloze KaKu knoppen AGST 8802.
Dan ga ik daar eens mee proberen of ik Homey dat kan leren.
Even een gekke vraag. Waar vind ik “Copy To Remote”. Kan deze functie niet zo snel vinden binnen Homey.
Deze komt in beeld zodra je een extra kaku device wilt koppelen
Dit. Ik heb ze ook op die manier aangemeld
Ik snap, maar voor mij staat het er toch wel best duidelijk.
Toch…
Er zijn meer plekken waar Athom, in lichtgrijs, een best handige link hebben geplaatst. Dat lijkt dan op “is inactief, werkt vast niet”, maar werkt perfect.
Idd is enige UI verbetering wel op z’n plaats!
Waarom staat “continue” dan wel in een blauwe balk?
<open sarcasme>
Ik ben nog jong (van geest) dus hoeft er van mij geen logica in te zitten. Dat heb ik allang opgegeven. Een mooie duidelijke userinterface is voor oude mensen. Ik klik gewoon net zolang als een idioot overal op de pagina tot ik mijn gewenste doel bereikt heb .
<end sarcasme>
Heren, bedankt voor alle tips en trucs. Het is gelukt om de ACM-3500-3 te koppelen aan de drie lampen.