Ip camera streamen geen snapshot

Hey iedereen ik heb sinds kort een homey en Google home nest aangeschaft. Nu heb ik al verschillende threads en forums gelezen maar zie ik geen vraag zoals de mijne. Ik zou graag mijn ip camera’s casten naar de tv dus geen snapshot. Chromecast is aanwezig dus dat is geen probleem. De camera’s zijn onvif en van verschillende merken waaronder 2 van Kkmoon en een foscam. Hoe zou ik live streams kunnen casten naar de tv met het commando bvb, ok Google toon voordeur. Zou een nvr hier een oplossing voor zijn van foscam bvb? Ook wil ik flows creëren via homey maar dat is niet zo een probleem vermoed ik. Wie kan mij hierbij helpen?
Bedankt

Camera toevoegen via de Google Assistant app op je telefoon. Daarna kan je idd roepen: Hey Google, laat de voordeur zien. Niet alle camera’s kunnen dit!!

Nee klopt dat weet ik. De camera’s die ik nu heb kan niet toevoegen. Daarom dat ik iets universeel zoek. Homey camera’s laten alleen snapshots toe, Google alleen bepaalde camera’s. Chromecast kan niet overweg met rtsp. Daarom vroeg ik mij af zou een nvr van foscam bvb een oplossing zijn… Er moet toch ergens een oplossing zijn?

Kent je camera geen mjpeg stream ?

Helaas niet daar ze allemaal onvif hebben is het h.264. Dus geen mjpeg stream.

En welk type Foscam heb je dan?

Weet je het zeker? Want onvif kan MJPEG bevatten, dat is het probleem niet. Zoek ze hier eens op => Connect to Foscam cameras

Ik weet niet zeker of homey het kan hoor, maar ik heb 2 camera’s van Bullet HD 1080’s van Y-Cam (ook ONVIF capable) die ook gewoon een mjpeg stream aan bieden. Ik kan die casten (via de browser op mijn PC) naar de chromecast. Als ik er tijd voor heb zal ik eens kijken of dat ook via homey kan (in principe kan die wel iets met jpeg dacht ik, dus ik sluit niks uit).

Beste alle.
de vraag van mijn kant heb een foscam maak een snapshot ook te zien in homey apparaten maar krijg de snapshot niet gecast naar nest zie dan een ronde cirkel ?
heb het ook geprobeerd met Telegraf foto puschen naar je telefoon zelfde resultaat ronde cirkel dit onderwerp is wel oud maar mischien zijn er updates dat het wel mogelijk is.
groeten Paul Schoenmaker