Ik heb nieuwe homey pro wat met de oude

Hallo
ik heb een nieuwe homey pro
wat kan ik nog met de oude homey doen

De oude moeten altijd eerst op! Dus laat je pro nog maar in de verpakking zitten :laughing:

jammer ik kan hem niet in bv keuken mee met de pro laten draaien ??

Je kunt natuurlijk meerdere Homeys in huis hebben, met ieder hun eigen devices en flows. Maar waarom zou je? Ik heb zelf wel 2 homeys, maar dat komt omdat ik 1 als app ontwikkel en testsyteem gebruik, en de andere als productie systeem.

Ik heb ook twee Homey’s waarvan de oude 2017 versie nog draait op software 1.5, dus nog met spraak herkenning en NFC. De nieuwe is een Pro. Beide gebruik nog dagelijks, aangezien ik spraak herkenning en NFC niet kwijt wil. Helaas kan je niet flows van de ene Homey op de andere opstarten, dus ze werken nu geheel onafhankelijk van elkaar. Ook blijken enkele apps die ik op de oude Homey heb draaien niet meer te werken op de nieuwe Pro. Bijvoorbeeld, mijn Dyson Cool AM06 ventilator krijg ik niet meer gestart op de Pro, maar werkt wel gewoon op de oude Homey.

Webhook starten van de ene naar de andere, kan best! Of met mqtt, mogelijkheden zat!

Hallo, weet iemand hoe je webbrowser snelkoppelingen voor de online flow editor voor meerdere Homeys kunt maken? In de adresbalk staat β€œhttps://flow.homey.app/” en om te wisselen naar een andere moet je uitloggen en opnieuw inloggen. Kan dit handiger? Hetzelfde geldt eigenlijk voor de snelkoppeling van de Android/iOS app, is dit mogelijk om voor iedere Homey een app snelkoppeling te maken?