Hulp bij installatie KNX IP interface

Hallo,

Ik wil graag mijn bestaande KNX omgeving koppelen aan de Homey Pro. Hiervoor heb ik de Weinzierl KNX IP interface 731 nodig, zonder kan ik de KNX modules niet aanspreken.

Nu ben ik op zoek naar een installatiebedrijf die mij hierbij kan helpen. Vertrouw mijzelf niet zo met elektra :grinning:
Het installatiebedrijf dat mijn KNX omgeving heeft gebouwd bestaat niet meer. Ik heb de Robbshop gevraagd, maar die doen geen koppeling KNX en Homey.

Iemand een tip voor een installatiebedrijf die mij zou kunnen helpen? Aansluiting IP interface en 1e koppeling Homey/ KNX.

Alvast bedankt,
Marcel

Beetje late reactie; ik had hetzelfde probleem maar uiteindelijk toch zelf gedaan - het is erg simpel gezien knx als een boomstructuur aan elkaar kan worden geschakeld. Daarnaast heeft heeft de 731 alleen maar een bus kabel connectie nodig.

Kortom, stukje buskabel strippen, rode en zwarte draden aansluiten op de 731, stroom eraf en dan aan de andere kant van de busdraden op een andere (reeds aangesloten) KNX module aansluiten, stroom erop en klaar.

1 Like