Homeydash.com , een Homey dashboard

Ja hoor, maar niet in de online versie. Dan moet je even de source downloaden en zelf ergens hosten.
Daarna kom je automatisch in dit topic terecht.

1 Like

Thanx!

1 Like

Ik heb een Google Nest Hub en wil nu Homeydash.com hierop gaan casten. Ik heb bovenstaande stappen doorlopen, maar krijg geen website gecast naar de hub. Ik heb wel de token en kan homeydash draaien op chrome op mijn MacBook.

Enig idee wat er misgaat?

EDIT: Ik kan tegen google zeggen: doe het dashboard aan, maar dat begrijpt ze niet…

En de URL direct vanuit een flow naar de Hub casten werkt ook niet?

Met ‘deze flow is gestart’, nee.

De trigger maakt nu even niet uit. Maar de Hub kiezen in de DAN kom en kiezen voor “cast een website” en daar de url invullen werkt niet?
Dan is er iets mis met je url. Kan je die eens hier posten zonder een Token te laten zien?

Ook geprobeerd met https : / / er voor?

Wauw! Dat was ie! Tnx Roco!

Een screenshot doet meestal wonderen, cheers!

Ik kan alleen nog steeds niet zeggen ‘dashboard aan’, die koppeling lijkt ze niet te kennen…?

Die vraag had ik al verwacht ja.
Ik ga er even van uit dat je de post hebt gelezen hier bovenaan en dat je dus een virtueel device hebt aangemaakt met de lamp optie , de aan/uit optie en die Dashboard hebt genoemd?

Yup

En Google aan Homey gekoppeld, synchroniseren van apparaten aan staan en staat het device “Dashboard” dan ook als lamp in je Google Home devices?

Ik had het zelfde probleem (kan trouwens niet vinden hoe je synchroniseren apparaten aan zou moeten zetten). De virtuele lamp wilde niet synchroniseren met Nest hub. Nest gaf ook een foutmelding (na spraakopdracht: hey Google synchroniseer apparaten in huis) dat er een fout was bij het synchroniseren met Homey.
Ik heb de verbinding met de service Homey verwijderd (in de Google Home app) en vervolgens de service weer ingesteld. Bij dat laatste werd de virtuele lamp meegenomen/herkend en werkt de flow.

1 Like

Is dit ook mogelijk?

Of dat je homeydash een eigen pagina geeft als je naar rechts Slide op de nest hub dat het daar staat?

1 Like

Proper / nice ! :slight_smile:

Hallo allemaal,

Eerst en vooral een gelukkige nieuwjaar aan iedereen!
En gezien ik hier nieuw ben zou ik toch graag nog eens willen aanstippen dat er met de ‘Homeydash’ interface iets mooi is ontstaan! Proficiat en dikke merci aan de developer!

Maar ik ga gelijk al een kleine vraag stellen, is het eventueel mogelijk in plaats van de ‘Favorite Devices’ te laten zien, eventueel de Homey apparaten met de aangemaakte locaties te laten zien?

Groetjes,

 Jurgen
2 Likes

Beste allemaal,
Ik zit flink te peuzelen en heb de stappen gevolgd maar krijg boven mijn token de volgende melding
Failed to load resource: net::ERR_BLOCKED_BY_CLIENT
en wanneer ik de stappen doorloop zie ik wel favorieten maar geen apparaten.
iemand een idee wat ik verkeerd doe?

Als je de stappen gevolgd hebt dan kunnen we er vanuit gaan dat je ook de Chrome browser gebruikt. Meestal is het een extention in die browser die zulk soort dingen tegen houd. Zou je eens een incognito window willen openen en het dan nog een keer willen proberen? Dit kan door ctrl-shift-N in te drukken bijvoorbeeld.
Ook als je Pi-Hole gebruikt of andere add blockers kan dit soort dingen gebeuren.