Homeydash.com , een Homey dashboard

Lang ingedrukt houden

ik bedoel dat ze altijd bij alle icons zichtbaar zijn, dus standaard aan, kan dat?

En zijn deze ook zichtbaar als je dat via een kobo of te wel homey.ink bekijkt?

Nee

Sorry, had een engelse tekst in dit topic gezet, zal het plaatsen in het Engelstalige homeydash topic

Hallo allemaal,
Zou er een oplossing zijn voor de rolluik knoppen van Somfy?
Nu zie ik die wel staan maar er gebeurt niets wanneer ik er lang op blijf drukken.
Zou die ook willen kunnen bedienen :blush:
(UP/MY/DOWN)
Bedankt, Bart

Weet niet of ik hier goed zit maar mocht dat niet zo zijn excuses :slight_smile:

Ik heb het plan om homey dashboard op een samsungtablet te late ndraaien, daarvoor heb ik de link al aangepast op mijn laptop zoals eerder beschreven.
Dit gaat goed,alleen krijg ik dus geen instellingen knop te zien, uitzoomen heeft ook geen zin.

Heb het ook geprobeerd op een android telefoon maar krijg dan ook niks te zien.

Weet iemand hier raad wat ik moet doen?

Alvast bedankt en hoor het graag :slight_smile:

Je gebruikt homey.ink, niet Homeydash.com!

Och zie het nu ook, stom!
Poos aan het prutsen dan krijg je dit soort dingen :sweat_smile:
Bedankt want dit was inderdaad de oplossing!

Ik gebruik de homeydash op de google nest hub. Werkt prima!

Hoe kan je ervoor zorgen dat nadat het scherm automatisch uitgaat en je het scherm aanraakt, dat het homeydashboard opkomt ipv het standaard dashboard scherm van de nest hub

2 Likes

Is er ook een mogelijkheid om de css te wijzigen?

.flow .name { max-width: none; }

De titels van mijn flows worden op de ipad halverwege afgekapt.

Ja hoor, maar niet in de online versie. Dan moet je even de source downloaden en zelf ergens hosten.
Daarna kom je automatisch in dit topic terecht.

1 Like

Thanx!

1 Like

Ik heb een Google Nest Hub en wil nu Homeydash.com hierop gaan casten. Ik heb bovenstaande stappen doorlopen, maar krijg geen website gecast naar de hub. Ik heb wel de token en kan homeydash draaien op chrome op mijn MacBook.

Enig idee wat er misgaat?

EDIT: Ik kan tegen google zeggen: doe het dashboard aan, maar dat begrijpt ze niet…

En de URL direct vanuit een flow naar de Hub casten werkt ook niet?

Met ‘deze flow is gestart’, nee.

De trigger maakt nu even niet uit. Maar de Hub kiezen in de DAN kom en kiezen voor “cast een website” en daar de url invullen werkt niet?
Dan is er iets mis met je url. Kan je die eens hier posten zonder een Token te laten zien?

Ook geprobeerd met https : / / er voor?

Wauw! Dat was ie! Tnx Roco!