Homey verbinden met Google Home mini

Goede avond, een klein vraagje … het schijnt mij nog steeds niet te lukken om Google Home mini te koppelen met Homey. Ik volg netjes de stappen in de app waar hij Homey ook toevoegt. Echter bij het vragen van bijvoorbeeld een lijst van Spotify af te spelen op de Sonos speakers krijg ik de melding dat er geen apparaten gekoppeld zijn. Zelfde verhaal bij het bedienen van de tv. Laat ik deze handelingen doen via Homey werkt alles normaal. Alle versies voldoen aan de vereiste. Wie een helpende hand?

Heb inderdaad binnen de Google home app en in de Homey app de synchronisatie aangezet

Klopt maar eenvoudig de tv aanzetten en spotify afspelen via mijn Sonos speakers in huis zou moeten werken

via de samsung afstandsbediening

als ik aangeef aan Homey om de tv aan te zetten werkt het gewoon … via Google krijg ik de melding dat er geen apparaten gekoppeld zijn

En nog maar weer eens een Google Home topic.

Ik bespeur enige vorm van cynisme …

Volle bak!

… top voor een moderator, niet iedereen die een Homey aangeschaft heeft is een tech expert. Ik heb hier vaak het gevoel dat de reguliere Athom sponsor een beetje aan de kant gezet wordt.

1 Like

Nee. De members hebben er een hekel aan om eerst iets op te zoeken maar beginnen gelijk met vragen. Als je de zoekfunctie had gebruikt dan had je vele Google Home topics gezien met dezelfde vragen en antwoorden. Mocht je antwoord daar niet tussen staan dan kan je die vraag in datzelfde topic stellen. Het zoeken word zo steeds moeilijker voor iedereen.

Voordat we hier mee verder gaan wil ik je graag nog een keer wijzen op de zoekfunctie.
Topic is gesloten omdat er al veel topics bestaan over dit onderwerp en het zoeken zo steeds lastiger word voor iedereen. Mocht je hier problemen mee hebben neem dan gerust contact op met een moderator.