Homey pro v13.1.0-rc4 probleem (Opgelost)

Heeft iemand ook problemen om homey te benaderen na het installeren van firmware v13.1.0-rc4?
Ik kan hem niet meer benaderen via de homey app en homey web. Hij start echter wel op, want sommige dingen worden gewoon ingeschakeld. Google assistant kan hem ook niet benaderen en ook niet sharptools dashboard.

Update geïnstalleerd maar geen problemen

1 Like

Aaai. Klinkt slecht voor mij.

Ik zou de homey eerst 10 min van de stroom halen. Als dat niet werkt de homey via usb nogmaals updaten naar de laatste firmware

Ik heb hem een half uur van het stroom af gehad. Bij het opnieuw koppelen installeert hij en backup terug zetten installeert hij automatisch weer v13.1.0-rc4. Ik ga nu jouw optie proberen om hem terug te zetten naar V13.0.0 via usb tools.

Zorg er voor dat je “Experimental updates” meteen weer uitzet na het installeren van een RC firmware.
De cloud backup service installeert nl. direct, geheel zónder overleg, de meest recente RC versie als “Experimental updates” ingeschakeld was tijdens het maken van de cloud backup.

Via de USB Tool kun je de live firmware weer installeren, mits ook hierbij weer de Experimental updates functie, tijdens het gebruik van de USB Tool, uit staat.

Dank je, Peter.

Dat klopt inderdaad. Ik heb hem in de developer tool meteen afgezet. Maar niet meer aan toe gekomen om weer verder te gaan wegens verplichtingen.

-------- Oorspronkelijk bericht --------

1 Like

Na goeie tip van @Peter_Kawa een nieuwe poging gedaan, maar toch kwam v13.1.0-rc4 terug. Van alles uitgevoerd, maar ik weet niet wat het was. Ik zag weer v13.1.0-rc4 installeren en wou het al bijna opgeven. Maar nu opeens kon ik hem wel benaderen. Ik heb niks aan mijn netwerk veranderd in die tijd, maar nu kan ik weer alles. Ik weet niet waarom deze keer de update wel goed verliep, maar voor mij is alles gelukkig weer goed.

Bedankt voor de mensen die me goeie tips gaven.

1 Like