Homey beta

Hallo,
Ik heb een Homey besteld, die van €69.
Ik heb me ingeschreven voor de beta.
Maar is het nou zo dat ik straks geen gebruik kan maken van de Homey als ik geen beta key heb?

Kan iemand mij voorzien van een beta key?

Ben nieuw met Home automatisation en heb zin om met homey aan de gang te gaan.

Groet Dennis

Heb je gezocht hier in de community??
Denk het niet…
Zou ik ff doen.

Ook goedemorgen…
Ik vraag toch ook of iemand toevallig een bèta key heeft…

1 Like

En ook die verzoeken zullen de @moderators hier allemaal verplaatsen naar 1 zelfde topic, waar al veel meer mensen op en code zitten te wachten en om een code vragen.

Ik ben niet iemand die z’n.leven op fora doorbrengt.
Excuses als het niet volgens " jou" beleving is hoe het hoort te gaan.
Maar je iets socialer opstellen tegen iemand die nieuw is in deze wereld zo “op z’n plek” te zetten is in mijn ogen verkeerd.

Dat is inderdaad duidelijk.
Je hebt je 2 uur geleden aangemeld en 12 minuten leestijd in de community hier.

Het is normaal en goed gebruik om zelf ook eerst even op zoek te gaan voor je weer een nieuw topic opent met een vraag die al talloze keren is gesteld.
Dat is nl ook heel sociaal tegenover de andere gebruikers van deze community.

In 12 minuten? Dat heb je snel gedaan…
Ik stop met deze discussie. Een moderator zal hier vast wel op inspringen.

Zeker!!

En daarom maar gelijk gearchiveerd, genoeg redenen waarom we dit hier niet op deze manier willen… Laten we vooral proberen de community overzichtelijk houden door vragen over een onderwerp in bestaande topics te bespreken.

Ja klopt, ik geloof dat Athom dat ook ergens melde bij je bestelling?

Je bent niet de eerste, er is zelfs al een specifiek Nederlandstalig topic

Zoals op verschillende plaatsen staat kun je officieel alleen bij Athom (Support) terecht.

Voor een ieder nog even “some guidelines” sorry Google kan ook goed vertalen :wink:

Wie de schoen past…

Verder graag het aanbod van invite codes in de Duitse en Engelse topics in de gaten houden.

(Als iemand zich geroepen voelt om dat in NL op te zetten en Invites te verdelen, ga je gang! maar hou het zakelijk en alleen on-topic )