Homey 2.0.0 Experimental discussie [NL]

Ik denk bij instellingen en dan privecy thuis/afwezig detectie mobiel aanzetten.

Yep!

Nee. Misschien heeft iemand anders hem wel werkend, dacht ik. Bij het apparaat ’ device groupes’ kan ik tijdens het installatieproces van een groep, de apparaten niet selecteren, die ik in een groep wil hebben. Zelfs bij de eenvoudigste functionaliteit ‘on/off’ , heb ik geen match bij de lampen…

Er is een alpha app beschikbaar en die werkt ook. Komt binnenkort in de store beschikbaar. Voor device groups is dat.

Ok, mooi. Hoe kom ik daar, bij de Alpha ‘users’?

Er is hier op het forum een discussie hoe je der bij kunt komen. Zal ff zoeken… had ik natuurlijk ook eerst kunnen doen…

edit: Groups

1 Like

Geofence lijkt goed te werken, maar het duurd wel enige minuten nadat je binnen bent gekomen voor je op aanwezig wordt gezet. Das wat lastig wanneer het donker is. Hopen dat Beacon app snel weer aan de praat is…

Iemand issues met Homey 2.0, Somfy RTS en de native Homekit? In Home blijken mijn blinds switches te zijn en dus niet te werken. in de Homey app werken ze wel…

Thanks ga ik me ook even aanmelden.

Na de installatie van de nieuwste iOS beta ontvang ik geen meldingen meer op mijn telefoon.
Zijn er meer mensen die dit probleem hebben of misschien een oplossing?

Ik weet niet welke de nieuwste beta is maar mss zet je dat er ff bij?
En je hebt de notificaties aan staan in settings/notificaties?

1.1120 iOS app en 1.5.13.

In de iOS app kan ik geen notificaties vinden …

@Wout-1976 waarschijnlijk geen direct antwoord op je vraag; maar dit topic, en de daarin genoemde problemen / oplossingen, richt zich op Homey SW V2.0.0-rc.x en de daarbij behorende Homey (Gen.2) 0.17.0 (yyy) smartphone app.

Hallo allemaal, Homey staat plots op rood. Niets werkt, op zijn koppie houden reset niet. Stroom eraf maar hij wordt weer rood. wat te doen?!

Maar ik heb het ook over de 2e gen smartphone app voor iOS.

Dit was de preview app; maar deze werkt niet samen met Homey SW 2.0.0-rc.x

Is er een versie die wel werkt of kan ik beter terug naar de oude app versie?

De preview app is voor 1.5.x , dit topic gaat over 2.0.0. Beter om een ander topic te starten.

weet iemand hoe ik berichten kan krijgen op de tijdslijn in de app. krijg nu alleen de aan/afwezigheid meldingen daar te zien. maar hoe kan ik een bericht op mijn tijdlijn krijgen dat er een deur is geopend of de verwarming is aangezet bijvoorbeeld. weet iemand dat?

En je hebt dit ook aan staan in settings/notificaties?