Homewizard Energie Display kan deze ook aan homey gekoppeld worden
Ik zie hem nergens staan alleen de energie sockets en p1 dongel
Het display kan toch alleen de data van de P1-meter laten zien? Of zijn er meer functies?
Allereerst welkom op de Homey Community!
Lees de Welcome to the forum! post hier om er zeker van te zijn dat je op de hoogte bent van de forumregels.
Welkom op het forum
Dit topic is verplaatst naar het Nederlandse deel van het forum, graag je aandacht voor het kiezen van de juiste categorie/taal.
Wanneer je problemen hebt met de Moderatie acties neem dan gerust contact met mij of een andere moderator op via een Prive bericht.
Niet, of nog niet.
Dit schreef de Homewizard app developer er laatst over:
.
Met de DataVista widget app kun je trouwens een zelfde soort display maken op het Dashboard
Het is zeker mogelijk om een integratie te maken, maar de display kan alleen data uit de HomeWizard Energy-cloud laten zien (dat is ingebouwd in de firmware). Ik zie ook dat er een temperatuursensor in zit, deze is mogelijk uit te lezen via de reverse engineered cloud API
Is het in de HomeWizard Energy app ook mogelijk om de temperatuur in realtime te bekijken?
Deze vraag krijg ik al een al sinds het op de markt is. Ik spreek regelmatig met het Homewizard development team en het komt er echt wel echter prioriteiten liggen nu bij de thuisbatterij en de dynamische tarieven (aansturing).
@smarthomesven ja semi real time in de cloud klopt. Ik heb al een werkende watermeter oplossing die op batterij werkt (local api is dan uit en voed alleen 4x per dag naar Energy platform). P1 ben ik nu aan het proberen samen met Zonnepanelen.