Homely

Hei alle sammen!

Leste at Homely både er en god konkurrent til Verisure, men også svært aktuell ifht Homey. Jeg bestilte selv for noen dager siden. Noen som har erfaring meg Homely?

Mener du Homely som alarm?

Ja, riktig. Skulle selvfølgelig har lagt det til i tråden.

Tror ikke Homely er støttet av Homey? Finner ingen apper.

Så nylig på Homey-gruppen, Facebook, at den er i betatesting og at det virker svært lovende.

Ser ut som Homely selv lager en app som nå ligger tilgjengelig under apper
image

Se: https://homey.app/no-no/app/no.homely/Homely/

Nettopp av din post her, @Tobias_Iversen så sjekket jeg ut Homely og vurderte sterkt å bytte til de. De har jo et helt annet pris-tilbud enn sine konkurrenter. Men endte opp med et meget godt tilbud fra min eksiterende så jeg avventer litt med å bytte enda. Men Homely har jeg tro på og kommer til å følge med på videre. Blir spennende om du legger ut litt erfaring etterhvert som du får det.

1 Like

Konge. Da fant jeg den, men må vent noen mnd før det er på plass. Tror det blir veldig bra :slight_smile:

Sitter nå selv i tenkebåten om jeg skal bestille. Ser at jeg vil få et bedre anlegg til en billigere penge. Selv under de første månedene :slight_smile: noen som har erfaringer å dele?

Jeg har ikke fått dette enda, men utifra hva jeg har lest på Facebook så er folk veldig fornøyde.