Hoe moet ik via homey flows een fibaro scene starten?

Ik heb een homey en een fibaro HCL.
Ik heb scenes in het verleden geprogrammeerd in fibaro. Nu ben ik daarnaast de homey gaan gebruiken. De scenes in HCL draaien nog steeds en goed. Nu wil ik echter via een flow trigger van homey een bepaalde scene starten in HCL.
Eigenlijk wil ik via een fibaro bewegingsmelder, aangemeldt via homey, een groep lampen aansturen die in/onder fibaro werken en niet zijn ingeleerd via homey maar nog gewoon onder fibaro HCL werkt.
Ik heb gezocht hoe ik deze lampen vanuit homey direct kan aansturen. En niet een oplossing gevonden. Echter via de flow van homey kan ik wel specifiek apparaat aansturen (lamp) maar daarop reageert niet de betreffende lamp.
Graag hoor ik van jullie hoe ik dat wel voor elkaar krijgen.

Marcel

Nu ken ik de Fibaro HCL niet dus wellicht is er wel een oplossing, maar ik persoonlijk geef je weinig kans. Als de lampen gekoppeld zijn aan de HCL en niet aan Homey dan maken ze dus geen onderdeel uit van de Homey en kunnen ze niet direct aangestuurd worden vanuit de Homey. De HCL zal ze dus moeten aansturen. Er zal dus een commando naar HCL gestuurd moeten worden met ‘doe dit’ of ‘doe dat’. Als er geen HCL app beschikbaar is, of de betreffende opdracht niet beschikbaar is dan heb je volgens mij gewoon pech. Misschien iets in elkaar zetten met homeyscript? Of een app zoeken die via een webhook iets kan doen en dat weer oppakken? Punt is dat de opdracht naar HCL moet.

heb net hetzelfde voor ik gebruik voor de meeste scenes fibaro en nu ook wat experi met homey omdat die veel meer protocollen aankan maar hoe start je een scene in fibaro vanuit de homey
zou machtig zijn moest het kunnen