Help, AB werkt niet meer

Hallo, ik hoop zo dat iemand mij kan helpen want ik was erg dom bezig.
We hebben een afstandbediening van KAKU, de AYCT-102 om precies te zijn. Die werkte tot volle tevredenheid.
Echter, gisteravond reageerde hij ineens nergens meer op dus heb ik vanochtend, in al mijn wijsheid, de ab verwijderd en wilde hem opnieuw toevoegen in apparaten. Dat lukt niet. Ik moet om te koppelen een knop indrukken, dat doe ik, en dan gebeurt er verder niks meer. Het lichtje brandt wel.
Kan iemand hier iets zinnigs over zeggen of is hij gewoon stuk?

Al een andere batterij geprobeerd?

Ja, dat was ook mijn eerste reactie. Helaas is dat niet het euvel.

Geef Homey een PTP, dit lost 99% van de 433mhz “niet reageren” problemen op.

Dat heb ik ook al gedaan… hielp ook niet. Ik word een beetje moedeloos van Homey

Ik had drie dagen terug exact hetzelfde met een elro 440AB. Homey detecteerde de knoppen niet meer, een lamp die op dezelfde AB zat wel. Herstarten van de ELRO app hielp niet. Na testen bleek dat ook mijn Somfy RTS rolluiken niet meer werkte, dus ik verwacht dat het toch aan de 433 chip van Homey lag. Bij mij hielp een restart vanuit de app niet, een PtP restart gelukkig wel.

Ja dan heb je geluk gehad. Ik dacht nog dat mijn ab kapot was…(1mnd oud) Heb zelfs nog een nieuwe gekocht vanmiddag maar die kan terug want die reageert ook niet.
Ik wacht nog op de gouden tip. Ga vanavond maar even mijn flows aanpassen…pfff