Hei.
Jeg har fĂ„tt installert z-trm6, og fĂ„tt disse inn i Homey. De har floor sensor og stilt inn pĂ„ det bĂ„de i Homey og fysisk. Alt fungerer som det skal, men visningen i Homey er feil. Den viser internal temp, viser at den varmer, men gjĂžr ikke det i praksis. SĂ„ det er kun visningen i Homey som er feil. Noen som har vĂŠrt borti lignende? PĂ„ tannhjulet er det kun et valg som sier: Temperature Display-> og da kan man velge mellom âDisplay setpoint temperatureâ og âDisplay measured temperatureâ.
This thread has been moved to the non-english forum, if you have any problems with that please feel free to contact me or another moderator.
Det har fungert fint hos meg inntil de siste par dagene hvor en eller flere av dem ikke lenger er i synk. Endrer ikke temperatur nÄr de skal og viser ikke oppdatert status pÄ varme pÄ/av. SkjÞnner ikke helt hva som kan ha skjedd
Edit: Jeg ser at de siste endringene pÄ Heatit-controls appen i stor grad har dreid seg om endringer pÄ kommunikasjon med z-trm6 sÄ jeg mistenker at noe har brukket der
Edit2: Support fra Heatit skylder pÄ Homey 12.2.0 oppgraderingen og sier det mÄ fikses med exclude/include. Muligens jeg ikke var nÞyaktig nok under fjerningen for noe gikk i ball sÄ jeg klarte ikke Ä fÄ inn igjen alle sammen uten factory reset av et par, men nÄ er de inne igjen og alt ser ut til Ä vÊre i synk og virke igjen
Det sluttet Ă„ fungere her ogsĂ„, men jeg nappet ut âboksenâ pĂ„ termostatene og satte de inn igjen, og da begynte det Ă„ funke igjen. Fikk ogsĂ„ beskjed av Heatit at det var oppgradering hos Homey som var grunn, og at jeg burde slette de og legge til pĂ„ nytt, men denne âhard resetâ med Ă„ nappe ut Ă„ sette inn funket fint!
Har samme problem, hva mener du med boksen?
Kontrollenheten med LCD-displayet. Om du kniper litt hardt pÄ sidene av den er det bare Ä dra den rett ut, og sÄ sette den inn igjen.
Takk for svar.
Gjorde desverre ingen forskjell her og homey viser enda internal temp. Men var verd et forsĂžk