Gallery een afbeeldingen app

Een tijdje geleden kwam ik een tot nu toe voor mij onbekende app tegen die ik graag bij een ieder onder de aandacht wil brengen. Gallery van Emile Nijssen. Waarom? Omdat get kan?? De app heeft totaal geen enkele domotica waarde, is niet NERD proof, maar brengt bij mij wel een glimlach op mijn gezicht. Het enige wat de app biedt is de mogelijkheid om een afbeelding toe te voegen. Maar dit maakt domotica net dat kleine beetje leuker. Paar kleine voorbeelden

1 Like

Taalnazi aan:
Het is voorspeld in plaats van voorspelt
Taalnazi uit

Je kunt ze de afbeeldingen naar je telefoon sturen of casten naar je tv als je wil toch? Best wel een grappige functie, maar ik heb niet echt geschikte afbeeldingen gevonden hiervoor

En is het dan elektrische fiets is opgelaten? :scream: Haha je hebt helemaal gelijk. Gelukkig voor mij was grammatica op school ondergeschikt aan tekst verklaren anders zat ik noch altijd op school. Thx ik ga het aanpassen. Wat betreft casten, ja ik zie voor de google home hub een kaartje met cast picture. Wat betreft plaatjes, google is your friend

Haha, ach in je posts zie ik geen fouten hoor :wink:

Ik heb een tijdje terug wel gezocht op google, maar eigenlijk alle plaatjes die ik heb geüpload werden gedraaid in de app. Is dat op te lossen?

1 Like

Draaien heb ik geen last van, maar als dat zo is bewerk ik ze op de mobiel door daar een slag te draaien

Helaas weer een slechte voorspelling maar nu wel de goede spelling

2 Likes

Goeie spelling nu? Maar goed dat ik het niet na moet kijken dan :crazy_face:
1 : spatie tussen er en cijfer
2 : volgens mij is het 1 komma 2 als we Nederlandse maten (mm) gebruiken

1 Like

De eerste ook nog aangepast**,** de komma gaat helaas niet**,** de variabelen die ik importeer hebben een punt en geen komma. Maar**,** daar maak ik geen punt van**.**

1 Like