Flow schakeling vakantie

goede morgen ik ben een flow aan het maken voor als ik met vakantie ben en als mijn beweging sensor een beweging ziet dat alle lampen aangaan in huis

nu werk ik in huis met Klikaan modules die het licht aansturen en een beweging sensor van Klikaan
heb een flow gemaakt als er beweging is dat alle lichten aan moet (maar dit werk niet) wel als ik een flow maak met alle apparaten

Het lijkt er op dat je lichten in homey als niet als lichten herkent worden.
Zijn het tussenstekkers (schakeldozen)?

Probeer de opties een voor een dan kom je erachter als welk type apparaat ze herkent worden

goede middag da vermoede krijg ik ook maar als ik zeg alle apparaten zeg dan gaan ook de smart stekkers van de tv en en apparaten ook uit en ik kan wel aanvinken dat deze niet uit mag maar dat is nu ook de bedoeling niet

is hier een andere oplossing voor

@FKey vroeg of de betreffende ‘lampen’ eigenlijk tussenstekkers zijn? Of zijn het echt ‘slimme’ lampen? Daar zit wellicht een deel van je oplossing.

Check even bij de betreffende lampen in je Homey bij instellingen wat daar staat bij ‘Aangesloten’. Daar moet lamp staan.

hallo het zijn modules van Klikaan die parallel over de bestaande schakelaars staan (dus ik heb geen smart lampen zeg maar)
maar ik heb het gevonden zoals je het net stuurde en nu is het opgelost (maar ik programmeer alles met de laptop en daar staat het bij instellingen niet bij wel in de app van de telefoon)
dus bedank ik ga weer aan de slag

edwin