Korte info ; volledig nieuwe beginner bij Homey , flows , etc . Homey bridge aanwezig , 2x innr zigbee sp240 smart plug , en 1x zigbee bridge aanwezig
Probleem ; had graag gehad dat mijn ledstrip automatisch uitgaat wanneer tv aangaat en omgekeerd , als de tv uitgaat dat de ledstrip weer automatisch aangaat . Zowel de ledstrip als de tv zijn rechtstreeks aangesloten op een Innr zigbee sp240 smart plug . Ze zijn aanwezig in de Homey app en werken daar perfect , echter bij de Flow doe ik miss iets verkeerd ? Had ook al gelezen dat dit eventueel te maken kan hebben met de “stand-by” functie van de tv. Zowel de tv “uitdoen/aandoen “ met de originele samsung afstandsbediening of met de google tv chromecast afstandsbediening doet niets …
Alvast bedankt voor jullie hulp ! ( nieuw op dit forum dus kan maar 1 foto toevoegen )
ALS vermogen veranderd
EN vermogen is groter dan 80W
DAN ledstrip uit
Om de boel weer in te schakelen maak je ook weer eenzelfde flow maar het dan met kleiner dan en ledstrip aan.
(Ik het vermogen van de tv, en 80W is zomaar even maar een getal)
En vermogen is groter dan, daar moet je een logica kaart voor gebruiken.
Ik gebruik dit thuis ook voor de pc. pc aan en vermogen groter dan x, monitor aan (2 stuks) Vermogen van de pc kleiner dan x, monitoren uit.
Hey Ronny , voorlopig nog niet ( ben er achter gekomen dat men Innr Bridge continu offline bleef gaan ) zijn er eventueel andere slimme stekker die jullie kunnen aanraden die werken met Homey bridge en energie kunnen meten ?
Bedankt voor jullie antwoorden en tips ! Voorlopig werkt het maar met nog een kleine bug ( ledstrip flikkert een paar keer bij het Aangaan ) @Ronny ik had graag nog even een filmpje gestuurd . Hebt U een privé email adres of Facebook eventueel ?