Flow en Advanced Flow op Homey Pro

Ik wil Siri gebruiken om dingen uit te spreken. Kan ik met de app OPDRACHTEN alleen maar Favorieten Flows gebruiken? En kan ik dan alleen Flow gebruiken en geen Advanced Flow?

Ik krijgt de Advanced Flow namelijk helemaal niet in de OPDRACHTEN app verwerkt.

of via webhooks.

1 Like

Je weet er veel van @Joris_Vandamme
Weet je toevallig ook hoe het komt dat vanmorgen alles werkte (kaku, ikea en aqara) geïnstalleerd. Vanmorgen pas nieuwe homey pro ontvangen. Alles deed het goed en nu vanavond, keuken lamp gaat zomaar aan en uit. Bij zelf inschakelen van lamp gaat die opeens vanzelf uit en dan weer aan. En badkamer doet de schakelaar het opeens helemaal niet meer.

Wat zou het probleem kunnen zijn?

Dit kan vanalles zijn…slecht internetconnectie,zigbee…

Als goed is dan is er geen slechte internet verbinding. 3 mesh wifi’s op elke verdieping eentje (woonkamer/1e verdieping/zolder). En nu op de 1e etage mijn Homey staan, waar ook mijn KlikAan/KlikUit hub en Ikea hub stond. Neem tenminste aan dat ik die laatste nu wel uit kan zetten omdat alles via Homey werkt.

Hoe kom je er achter waar het dan aan kan liggen En ik las dat er ergens stond dat je producten op Homey echt volledig clean moet installeren. Moet ik dan alles eerst resetten en leeg maken? Van Aqara gaat dat vanzelf als je die uit de hub haalt, dacht ik. :slight_smile: