goedenavond. ik heb een vraagje. ik zou graag een bericht krijgen als de BTC prijs meer meer dan 10% stijgt of daalt tov de dag daarvoor bijvoorbeeld. ik heb wel de BTC koers maar hoe nu verder. met variabele ben ik niet zo sterk maar sta open voor jullie ideeën / hulp.
met het aanmaken van de variabele moet ik een waarde invullen, wat moet ik hier dan invullen?
er komt niets uit de bovenste flow die ik heb aangemaakt. lijkt wel te werken.
ik doe nog iets fout lijkt me, moeten die #BTC + en - niet automatisch gevuld worden uit de flow?
Bij de variabelen die je aanmaakt mag je 0 als waarde invullen, dit komt omdat een “een waarde in iets moet hebben” deze zal dus vanzelf opnieuw ingevuld worden
Ik verwacht dat “bitcoinprijs” iig gevuld zou moeten worden maar natuurlijk pas om 23:59 (of je moet de flow ff handmatig runnen)
En worden de 10% waarden niet gevuld?
Heb je ook het 2e deels van mijn screenshot na gemaakt? Deze zie ik bij niet terug.
Het 2e gedeelte heb ik nog niet gemaakt. maar ik denk misschien verkeerd.
ik run hem handmatig vanaf het script. in het bovenste stuk flow.
Dan moeten toch de plus en min 10% BTC variabele gevuld worden?
dit gebeurd niet en ze blijven op 43 staan. ik snap niet waarom daar 43 staat ( 0 ingevuld bij aanmaken ) terwijl de rekensom de koers van 92280 * 0,9 of 1,1 geen 43 is.
Zoals hieronder is aangegeven in de print…
wat zie ik over het hoofd, formule werkt wel logica kaartjes geven geen fouten.
Als ik het onderste stuk namaak en de plus en min variabele worden niet gevuld dan gaat het toch niet werken zoals ik er naar kijk als beginner
Om een flow te testen kan je t beste helemaal aan t beging op de “play” knop drukken als je goed is kan jeje muis over de tijd kaart houden en zie je een play knop wanneer je daarop drukt zou je heel langzaam de gehele lijn blauw moeten kunnen zien worden.
Om te dubbelchecken of de berekening kaart werk zou je anders ook ff iets simpelers kunnen doen als “n_btc = bitcoinprijs”
alle variable met enter op 0 gezet, de flow loopt gewoon prima tot aan het eind en geen foutmeldingen. wat ik ook invul ( nu maal 2,9 of 1,1 ) er staat meteen weer 43.
ik vermoed dat de formule niet klopt zo lijkt het. de basis waarde waar mee gerekend wordt is dus de bitcoin koers en die staat er gewoon in, die waarde wordt ook wel aangepast bij de variabele.
dus verdachte lijkt mij de formule…haakjes misschien?
alvast bedankt voor het meedenken…
gr marco
net nog even opnieuw de flow gestart nadat alles op 0 is gezet. de uitkomst van de 2 flow kaartjes is op de een op andere manier 43…heel vreemd