Een schakelaar aanzetten nadat de bel na 10 seconden weer een keer aangaat

Hallo allemaal,
ik weet niet of deze al ooit is gevraagd maar ik kan hem nergens vinden
ik heb een fotocel die de kaku belmelder schakeld
nu heb ik er ook een ptz camera op zitten met alarm input.
ik wil als ze 2 x door de poort rijden na 15 seconden of zo.
dat de alarm input schakelaar aangaat

dus belpoort gaat aan en stuurt pushnotificatie
belpoort gaat na 15 sec nog een keer stuur flow aan van alarm input
maar niet dat hij smorgens een keer gaat en dan smiddags weer een keer dat hij dan de flow start.

misschien tussen een tijdsbestek van 10 en 60 seconden
hopelijk kan iemand mij hiermee helpen alvast bedankt

Welkom op het forum

Dit topic is verplaatst naar het Nederlandse deel van het forum, graag je aandacht voor het kiezen van de juiste categorie/taal.
Wanneer je problemen hebt met de Moderatie acties neem dan gerust contact met mij of een andere moderator op via een Prive bericht.

zodra er op de bel wordt gedrukt een flow starten die checkt of de timer loopt (die kun je maken met de countdown app). Als die niet draait, dan start je die met de gewenste tijd. (in jouw geval een getal ergens tussen de 10 en 60)

Als ie wel draait dan laat ie de camera een foto maken

Zoiets?

Hoi hplos,

bedoeld u de chronograp ? en dan de timer of de zandloper of de stopwatch ?
of heeft u misschien een voorbeeldje?
alvast bedankt

Met de chronograph app kan dat idd. Dan laat je een timer starten met bijvoorbeeld een looptijd van 15 seconden. Let op dat je hier Start of hervat timer gebruikt (niet start en vervangt).

En kun je daarna als belpoort aangaat en timer loopt dan stuur flow van alarm input.

Ik heb dat in de nacht als er vaker aangebeld wordt binnen 30 seconden. Met de gedachte dat er dan misschien iets kan zijn… (al gaan ze geheid dan ook wel bonken ofzo…)

Deze laat ik starten als er aangebeld wordt en het is nacht:

Als er aangebeld wordt én iemand is thuis en slaapt én de timer loopt dan doet ie een actie.

Ja hoor.

Ik bedoel deze app CountDown App voor Homey | Homey maar een andere voldoet denk ik ook.

In de configuratie van die app kun je een timer maken. Als je dat hebt gedaan, dan kun je een flow maken en deze gebruiken