ECO-DIM.06 Z-Wave Led stekkerdimmer niet bekend in de ecodim app

Hallo, ik heb een ECO-DIM.06 Z-Wave plus Led stekkerdimmer 0-100W ik zie deze niet terug in de app ecodim, maar wil deze wel toevoegen aan mijn Homey pro.
Is er een mogelijkheid om dit toch voor elkaar te krijgen?
Ik kan hem wel toevoegen aan mijn FIBARO homecenter 3. maar die wil ik niet meer gebruiken, ik heb het idee dat de ontwikkeling daarvan een beetje stil ligt.
Groet, Ruud

Deze wordt gewoon ondersteunt in de EcoDim app, als onderdeel van de “Dimmer Z-wave.”

Zie ook de bijbehorende “Dimmer Z-wave” image waar deze insteek dimmer getoond wordt:

Hallo Ted, bedankt voor je reactie, het klopt, op de foto staat het apparaat wel, maar niet in de app.

Met vriendelijke groet,
Ruud Zuijderduin

Ik begrijp het punt dat dit duidelijker kan. Hier zit helaas een beperking achter die niet vanuit de app opgelost kan worden…

De Dimmer Z-wave optie zou zeker moeten werken.

Wanneer ik hem probeer toe te voegen volgens de z-wave dimmer dan vraagt homey om een dsk nummer, deze zou op het apparaat geprint moeten zijn, maar daar staat niets op

Met vriendelijke groet,
Ruud Zuijderduin

Hallo Ted, het is gelukt door bij dsk allemaal nullen in te voeren, hij is toegevoegd. Bedankt voor je hulp, en nog een hele fijne dag.

Met vriendelijke groet,
Ruud Zuijderduin