DoorBird D101S wel beschikbaar in Homey maar start geen flow

Hallo, ik weet niet of dit de juiste plaats is voor deze vraag, als dit idd niet is hoor ik het graag.
Vraagje ik heb mijn DoorBird D101S geïnstalleerd via een POE verbinding, hierna de homey eraan gekoppeld via een eigen account in de DoorBird (Gebruiker alle rechten gegeven ook de API). Nu loop ik tegen het volgende aan, de DoorBird wordt prima gevonden en beelden zijn beschikbaar in de homey echter heb ik een flow gemaakt dat er een aantal zaken moeten worden geactiveerd als er op de beldrukker gedrukt wordt, helaas start dan de flow niet. Ik heb de flow met de testknop in de app getest hier werkt de flow prima.
Waar zou dit aan kunnen liggen? Onderstaande wat screen shots van de app en van de flow.
Hoop dat iemand me verder kan helpen want nu weet ik niet wanneer iemand aan de deur staat.
Alvast bedankt,
Twan

P.s. Ik gebruik de app van Phuturist (Jelger Haanstra)

Zie geen screenshots oid, je kunt de flows “delen” knop gebruiken in flows.

Klop toen ik mijn post wilde plaatsen kreeg ik de melding dat nieuwe gebruikers geen plaatjes kunnen uploaden?

Volg de instructies uit de omschrijving hier:

De notifications vanuit DoorBird naar Homey zijn nog niet (correct) ingesteld.

Bedankt voor de informatie, de Doorbird kan nu een flow aansturen. Er is nog wel iets vreemds aan de gang, de flow is ingesteld als trigger als iemand op de bel drukt allen wordt de flow ook af en toe geactiveerd door motion. Waar zou dit aan kunnen liggen?
Alvast bedankt Twan,

Allereerst bedankt voor je donatie, dat wordt op prijs gesteld … :+1:

Dit gebeurt op het moment dat je in de DoorBird de HTTP trigger voor de deurbel hebt ingesteld bij het schema van de motion sensor. Even de DoorBird app in gaan en de juiste trigger (de motion HTTP trigger) instellen bij de motion sensor.

Bedankt voor de hulp, de intergratie doorbird homey werkt nu top👍

Hallo,

Ik heb sinds kort een homey pro. De rede hierachter was om het beeld van de deurbel op de tv te krijgen(het liefste via een klein pop-up scherm in het tv-beeld) middels chromecast. Tevens wil ik een deurbel geluid over de sonos speakers.

Ik heb dezelfde vraag als Twan.
Echter ik ben niet voldoende onderlegt in http/api kreten enz.
Is er een mogelijkheid om dit in jip en janneke taal uit te leggen?
Of in ieder geval een gedetailleerd stappenplan?

Ik heb al flows gemaakt waar het een en ander zou moeten gaan werken. Echter gebeurd dit niet als ik op de bel druk. Bij het testen middels de testknop functioneert het wel.

Tevens heb ik de vraag of het mogelijk is om een live-beeld in beeld te krijgen ipv een live snapshot.

Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen.

Mvg Tonny

Ik probeer het zelfde te maken. Maar wat maak je dan als “als “conditie

Hello, please help. Doorbird camera does not show me video/images :frowning:
Don’t know why?

Thanks

Kan het kloppen dat de doorbird d101s niet ondersteund wordt door de app versie 3.2.0?

Nope, alle DoorBirds maken gebruik van dezelfde API en zijn dus ondersteund.

DoorBird D2101V - video transfer not working :frowning:
The API setting is fine, but the video image doesn’t show. I am the owner Homey Bridge.

Please use the official support topic.

Ik krijg namelijk een melding van niet ondersteund nadat ik geupdate heb naar 3.2.0

Ik had ineens geen snapshots meer en kreeg een rode melding.

App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, homey opnieuw opgestart, en nu krijg ik de hele deurbel niet meer toegevoegd.
Als ik wil inloggen krijg ik dezelfde melding.

Ik heb een eigen account gemaakt voor de homey met alle rechten die er zijn.