[Eufy] Deurbel gezicht herkenning

Hoi allemaal ik heb even een vraagje wij en de winkel tummers komen er niet uit pfffff ik heb fotos van bekende mensen vrouw ik kinderen in de app staan maar toch geeft deze steeds een melding wanneer wij na de deur komen aanlopen tewijl dat niet de bedoeling kan zijn ik hoop dat iemand mij hier mee kan helpen ben er al 3 dagen mee bezig ik kan ook geen service desk bellen die hebben ze niet
niet alvast bedankt gr frans de jong

Ik heb met de Eufy camera’s momenteel hetzelfde probleem. Al foto’s met bekende gezichten zijn zelfs verdwenen. Melding van gemaakt bij Eufy maar geen reactie. Wel jammer, het werkte tot de laatste update erg goed. Dit is een hele achteruitgang.

Probeer het eens met 1 duidelijke foto van 1 persoon. Als je dat ook niet aan de praat krijgt, werkt het gewoon niet😥

Probeer het eens in de [APP][Pro] Eufy Security groep of de [APP][Pro] Eufy Security (nl) groep.

Zo te zien is dit een vraag over Eufy en niet over de Homey Eufy integratie. Beter deze vraag op een officiëel Eufy forum te stellen

Cc @dijker

1 Like

Allereerst welkom op de Homey Community!

Lees de Welcome to the forum! post hier om er zeker van te zijn dat je op de hoogte bent van de forumregels.

Kun je aangeven wat dit met Homey te maken heeft?
Anders lijkt het mij meer voor off-topic.

1 Like

Alternatieve gezichtsherkenning met Homey: [APP][Pro] FACE++ Face Recognition for Homey

Werkt met bijna iedere camera, ook als die geen ingebouwde gezichtsherkenning heeft.
Kun je ook proberen natuurlijk :wink:

2 Likes

Vraag lijkt niet Homey gerelateerd, daarom verplaatst naar off-topic en gearchiveerd.

1 Like

This topic was automatically closed 5 days after the last reply. New replies are no longer allowed.