Deurbel die werkt in Apple home

Beste mensen ik ben op zoek naar een deurbel die werkt in apple homekit en op Apple TV mag natuurlijk via mijn Homey pro.
Maar ik wil geen abbo kosten dus of een sd kaart of over de cloud naar bijvoorbeeld mijn synology.
ik heb van de week de Reolink binnen gekregen die heb ik in Homey is even te zien geweest in Apple home maar dan als schakelaar nadat ik hem omgezet heb in de Homey app als camera is hij verdwenen.
Dus geen camera beelden op mijn Apple TV.
Ik heb Aquara gevonden schijnt heel erg plastiek te zijn en de Logitech die ervoor gemaakt is schijnt ook niet al te best te zijn.
Dus wie weet er een die wel goed werkt voor een redelijke prijs en er gewoon leuk uitziet.
En ik weet smaken verschillen.

Er is geen ondersteuning voor camerabeelden via Homey’s HomeKit oplossingen, dus als HomeKit ondersteuning belangrijk is voor je moet je een camera hebben die daar direct mee overweg kan, zonder Homey er tussen. De vraag is dan wel of je die camera dan nog wel aan Homey kunt koppelen voor andere zaken.

Dank je wel voor je antwoord.
Hier had ik niet op gerekend dus weer een teleurstelling over Homey.

Mvg Bart

De Netatmo deurbel is te koppelen met Homey via de Cloud API en direct in HomeKit zichtbaar (als je een woninghub heb, ook buiten je woning zichtbaar etc)

1 Like

Dank je wel maar deze deurbel krijgt niet echt goede recensies

Mvg Bart