Welke video deurbel?

Hallo allemaal,

Ik ben van plan een videodeurbel aan te schaffen en zoek een model dat zeer goed te integreren is met Homey Pro (2023 versie). Het liefst wil ik een deurbel die via een beltrafo aangesloten kan worden en waar ik geen abonnement voor nodig heb.

Zijn er specifieke modellen die jullie aanraden en die goed ondersteund worden door de Homey-ecosysteem, bij voorkeur via een officiële app? Ik hoor graag jullie ervaringen en adviezen!

Alvast bedankt!

Mij bevalt de Eufy Video Doorbell E340 heel goed.
Wel het advies om er een Homeybase of Mini Chime (goedkoper) bij te nemen voor opslag en snellere responstijd. Daarmee functioneert ie perfect.
En inderdaad geen abonnementskosten. Dat was voor mij ook een belangrijk item.
Als je even goed Googled is ie voor een best redelijke prijs te koop.

Integratie in Homey werkt top. Niet via een officiële app, maar wel van een betrouwbare en ter zake kundige community developer.

Zou me sowieso niet te blind staren op officiof Community developers. Officiele kunnen er ook zo maar mee ophouden en Community developers zijn soms minstens zo gedreven.

Dank je voor je reactie. Ik heb verschillende recensies gelezen dat de eufy traag reageert. Hoe is jou ervaring daarmee?

Klopt, die recensies heb ik ook gelezen, maar ik kan geen verschil merken met deze Eufy en andere merken (heb ik ook geprobeerd). Wel is er verschil tussen het hebben van een Homebase/Minibase Chime en zonder. Daarom raad ik je wel aan om die erbij te nemen (Minibase Chime is voldoende en niet duur)