Dashboard maken met een oude Ipad air

Hallo allemaal.

Ik heb een vraag: “is het mogelijk om een oude I-pad air te gebruiken om een dashboard te maken”?
De Homey app is namelijk niet meer te installeren en er worden ook geen updates voor de I-pad meer uitgebracht. De huidige softwareversie is: 12.5.7.

Ik ben nu een kleine 3 weken bezig om mijn huis smart te maken, en met vallen en opstaan begin ik er nu wel te komen. Ik heb dit weekend eindelijk mijn Tado Thermostaat weten te linken met mijn Homey pro mini, net als de Google nest camera’s de IKEA lampen, sensoren, afstandsbediening, stopcontacten, Google home luidsprekers, Chromecast en de Homewizard P1 meter.

Ik heb ook enigszins een paar werkende flows weten te maken, al met al ga ik er wel komen. Maar nu probeer ik dus een dashboard te maken. Eentje die werkt op mijn oude I-pad, dan kan ik m nog ergens voor gebruiken.
Zijn er mensen die dit ook geprobeerd hebben en die hier in geslaagd zijn of moet ik mij erbij neerleggen dat de I-pad te oud is en beter vervangen kan worden door een tablet of een ander scherm wat ik kan gebruiken als dashboard? En wat raden jullie mij aan, ik wil de tablet straks alleen maar gebruiken als bedieningspaneel voor mijn smarthome.

Alvast bedankt voor de reacties.

Je zou de webapp kunnen gebruiken, maar deze werkt niet met de Dashboards die je hebt aangemaakt in de mobiele app (je kan alleen de Apparaten-weergave gebruiken)

Daar was ik ook al achter gekomen. maar er is geen manier om een app te installeren op de I-pad die op deze manier de mogelijkheid bied om een dashboard te maken ? Of hoe moet ik het gaan aanpakken, ik ben namelijk geen ict’er maar als ik ergens een uitleg kan vinden over hoe en wat wil ik mij dit wel gaan uitzoeken.

Op iOS kan je geen apps sideloaden, het werkt dus alleen als je de Homey app uit de App Store kan downloaden (er zijn geen alternatieve manieren om apps te downloaden op iOS)

Ik heb dit werkend op een iPad mini 4 ivm HDashboard. Kost €30,- per jaar maar je hebt veel vrijheid om je dashboard te maken zoals je wil.