Dark mode

Mijn telefoon staat ingesteld op dark mode. Bij de pop-ups valt mij op dat de knoppen, bijvoorbeeld ‘OK’ bijna niet te zien zijn.

En wat wil je dat met deze mededeling gedaan wordt?

Ik hoop dat de ontwikkelaars dit oppikken. Ik moet echt heel erg goed kijken om de donkere letters te kunnen zien.

Hmm, dat is geen dark mode, dat is gewoon een donkere laag over de bestaande app. “Echte” dark mode is “light-on-dark”, oftewel lichte tekst op een donkere ondergrond.

Blijkbaar ontstaat dit als de Telefoon op DarkMode staat, maar de Homey App ondersteunt geen DarkMode, alleen de foutmeldingen worden wel op deze onduidelijke wijze weergegeven.(ook op mijn Android telefoon)

1 Like

In dat geval kun je het beste support inschakelen
https://support.homey.app/hc/en-us/requests/new

Hier ook. Maar ik kan t nog nét lezen :sweat_smile:

1 Like

Inderdaad Robert, het is een aanname van mij dat het om Dark Mode gaat, ik heb geen test uitgevoerd zonder Dark Mode om mijn aanname te testen.

Dank Peter voor je support-idee, ik zal het verzoek insturen.

OK, ik heb reactie van support. Het heeft met de ‘donkere modus’ instelling van Android te maken. Zodra ik deze uitzet verschijnt er een popup met witte achtergrond en zwarte letters in de Homey app. Het probleem(pje) wordt opgepakt door development.

1 Like