Connectie Homey en Nuki

Ik heb de App Nuki geïnstalleerd op de Homey, als ik dan een apparaat kies, de Smart Lock, dan moet ik inloggen in mijn Nuki account. Dat gedaan krijg ik het overzicht met de toegestane activiteiten, ik tik vervolgens op Toestaan.
Daarna kom ik terug op het Homey scherm waar staat dat ik het betreffende window kan sluiten. Ik druk op het kruisje en kom op een scherm waar staat dat er geen nieuwe apparaten zijn. Het lukt me dus niet om de smart lock te activeren. Weet iemand wat ik fout doe?

Hi Gerry

Welcome to the forum for Homey. Right now you’re at the English part of the community. You can find Dutch forums right here: https://community.homey.app/c/nederlands/75

Also, remember that there is a Slack channel dedicated to Dutch, if you prefer that.

Heb je wel Nuki web geactiveerd?? kan je vinden bij de instellingen van het slot onder het kopje update firmware. Daar zie je Nuki web activeren staan

Onder apparaten toevoegen kiezen voor Nuki en je slot toevoegen. nu kun je flows maken en je slot bedienen. Moet wel verbinding hebben met NukiWeb

Is het al gelukt?
Gebruik zelf ook Nuki i.c.m. Homey en werkt feilloos. Nuki web is wel een vereiste.

Gene waar ik met de app van Nuki zelf tegen aan liep is, als ik middels de achterdeur binnen kwam, de voordeur als nog geopend werd.
Nu heb ik in de flow verwerkt dat Homey om een bevestiging vraagt, deze krijg ik binnen op mijn smartwatch, en kan dan kiezen voor ja of nee. Ideaal, en werkt altijd 100%

Ik had wel geactiveerd, maar het bleek onder een andere e-mail adres.
Dat even rechtgezet en nu werkt het perfect.

2 Likes