Broadlink in homey

Iemand al een oplossing voor ondersteuning van de RM4 Pro?

Ik zoek nog steeds naar een manier om mijn WKP afzuigkap te bedienen, al is het alleen maar de lamp op dim functie zetten

Rm4 werkt bij mij wel met de app uit de community app store dus niet de officiële app er loopt ook een topic over. Ik kon hem zelfs toevoegen via de nieuwe broadlink app en werkt prima op de app in Android.

Hi,
Bedoel je dat je de Broadlink RM4 Pro werkend gekregen heb in de Homey Pro?
En zo ja welke app heb je dan precies gebruikt en waar staat hij?
En omdat ik nog een beginner ben waar kan ik dan de installatie-instructies voor die app vinden?

In de Homey Community Store!

bedankt, ik denk deze versie Broadlinkred V1.0.2 en niet Broadlink V 1.0.0.
klopt dat?

Nee gewoon werkent op een normale homey
Ja v1.0.2 is de nieuwste aangepaste versie van de gewone app. Bij mij werkte het als je in de tandwiel instellingen menu van de app eenheidsmode aanvinkte.
Verder tot nu toe tevreden mee ik kan zo al mijn afstandsbedieningen gebruiken in homey en ook via de normale manier met broadlink econtrol.

Werkt de RF mode voor jou? Of enkel de IR?
Ik heb deze specifiek aangeschaft voor de RF maar die lijkt mij niet te werken?

RF mode weet ik eigenlijk niet ik heb alleen IR dingen die werken.
hoe zou ik dat kunnen testen ?
Is dat zelfde als kaku ?

De oude Kaku spullen werken inderdaad met RF.

heb jij RF al werkend gekregen?

Helaas nog niet. Als er nog iemand een idee heeft :).

Heeft iemand enig idee hoe ik het volgende kan oplossen:
Als ik mijn homey via broadlink RF inleer, krijg ik netjes dat de code is opgeslagen in 1 van de 30 slots.
Nu maak ik een Flow garage open zodra ik deze aanzet blijft de broadlink signaal versturen en gaat de garage flippen :slight_smile: open dicht open dicht etc etc.

Iemand een idee?

@Fr00tl00p Haha geflipte garagedeur. Klinkt misschien gek Heb je met inleren ook echt 1 keer gedrukt

Yep , zoals homey zegt houd knop ingedrukt en daarna druk knop in dan krijg ik een code , dan maak ik een flow en test gaat goed maar zodra ik de flow op sla dan gaat het mis bij de flow gebruiken