BroadLink installeren voor gebruik met homey

Wederom een BroadLink vraag…. Ik heb vele Posts gelezen over de BroadLink, maar ik krijg hem niet aan het werk…

Ik heb de nieuwe homey pro, en een BroadLink rm4 pro. Ik had eerst de BroadLink app gedownload om hem te installeren, maar toen ik daarna niets kon doen in homey las ik dat ik de oudere app moest gebruiken de BroadLink e-control app. (Wel jammer want het inleren in de nieuwe app is makkelijk en het werkt! Maar helaas kan ik er niets mee in homey (up adres is ingevuld))

In de oude app krijg ik de BroadLink niet geïnstalleerd! Wat ik ook probeer. De app lijkt niet lekker te werken, …

Klopt het dat homey alleen samenwerkt met de e-control app?

Klopt het dat homey alleen werkt middels de in homey ingeleerde afstandsbedieningen? (Dus het heeft geen zin om in de app apparaten in te leren?)

Heeft iemand toevallig een duidelijke uitleg van hoe ik het moet installeren en gebruiken als installeren gelukt is?

Alvast bedankt.

Hoi Jeroen,

Heb je de uitleg in het app topic al gelezen?

Definieer “oude app” ajb.

Ik gebruik de recentste Homey Broadlink app i.i.g., in combinatie met RM3 mini ‘read bean’

Geen idee, bij mij werkt die phone app wel het beste i.c.m. Homey Broadlink app (https://play.google.com/store/apps/details?id=cn.com.broadlink.econtrol.international)

Yes, dat staat geheel los van elkaar. Het werkt zelfs geheel lokaal ook.

Enorm bedankt! Die pagina had ik dus nog niet gelezen! De BroadLink unlocken was alles om het probleem op te lossen.

Nogmaals dank

1 Like